خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ از برگزاری نمایشگاه آثار هنری انجمن هنرهای تجسمی کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

زهره مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه آثار جمعی از هنرمندان بسیجی در رشته‌های نقاشی، طراحی، حجم، خوشنویسی و گرافیک با حضور مسئولین سپاه ناحیه کبودراهنگ افتتاح شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ اثر از آثار هنرمندان کبودراهنگ در رشته‌های مختلف از امروز به مدت ۱۰ روز از ساعت ٨ الی ۱۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ در معرض دید عموم قرار گرفت.

مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ افزود: در عصرحاضر با توجه به ابزارهای دشمن و استکبار جهانی، هنر این قابلیت را دارد که پیام‌ها را بهتر و سریع‌تر به مخاطب عرضه کند و هنرمند با مجهزشدن به ابزار هنر و حمایت همه جانبه می‌تواند گام اثربخشی در راستای ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی بردارد.

وی گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی در شناخت ابزارها و تغییر نوع نگاه مردم داشته باشد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری نگاه به هنر باید نگاهی بلندمدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری مناسب از ابزار هنری برای تاثیرگذاری حداکثری باشد.

مهاجرانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جذب هنرمندان متعهد و ارزشی، نشرفرهنگ و تفکربسیجی، تقویت روحیه بسیجی‌گری، مقابله با عرصه های جنگ نرم وجنگ هنری استکبار و کمک به تطهیر هنر ازابتذال و بی بندوباری عنوان کرد.

وی ضمن دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه، از مسئولین ادارات، نهادها و سازمان‌ها خواست به جای استفاده از هنرمندان غیربومی در برنامه‌ها و مراسمات سازمانی، از ظرفیت هنری هنرمندان بومی شهرستان و در راستای حمایت از آنها استفاده اثربخش داشته باشند و نقش به‌سزایی در رونق هنر شهرستان ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات