خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

امروز صدای نفوذ را از حلقوم خودی‌ها می‌شنویم

امام جمعه ملایر با اشاره به نفوذ دشمن گفت: ما امروز صدای نفوذ را از حلقوم خودی‌ها می شنویم.
کد خبر: ۸۷۸۵۱۶۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در یادواره ۴۵ شهید شهرسامن با اشاره به قرآن کریم بیان داشت: دشمن وقتی بررسی کرد آخرین پیامبر خدا در سرزمین حجاز متولد و مبعوث به رسالت خواهد شد نقل مکان کرده و سرزمین حجاز را گرفتند و منتظر بودند، ببینند آخرین پیغمبر خدا کیست و مسیر نبوت و رسالت را منحرف کنند.

وی افزود: آنها تا توانستند در مقابل پیامبر(ص) ایستادند و مشکلاتی به‌وجود آوردند اما خدای متعال اراده کرده بود این نور نبوت و رسالت جهانی شود و روز به روز حکومت اسلامی ایشان قوی‌تر می‌شد.

امام جمعه ملایر بیان کرد: یهودیان به دشمنان پیامبر گفتند که تاکتیک اقتضا می‌کند اسلام بیاورید و از داخل به اسلام ضربه بزنید، بنابراین آنها نفوذ کردند و وارد جامعه اسلامی شدند و از داخل به اسلام ضربه زدند و امام علی(ع) را خانه‌نشین کردند.

وی با بیان اینکه به خاطر این نفوذی‌ها پیامبر(ص) را شبانه به خاک سپردند، یادآور شد: آنها مسیر اسلام را تغییر دادند و حرکت اسلام را کند کردند و تمام این مصیبت‌ها به دلیل نفوذی‌ها در صدر اسلام بود.

برقراری با بیان اینکه امام (ره) وقتی وارد ایران شد، دشمنان به تکاپو افتادند که انقلاب اسلامی شکل نگیرد، ادامه داد: سنگ‌اندازی‌های آنها شروع شد، غائله کردستان، گنبد، خوزستان و مناطق مرزی را در ایران تقویت کردند و فتنه بنی صدر و جنگ هشت ساله را بر این کشور تحمیل کردند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌دانستند اگر حکومت اسلامی امام(ره) و نظام اسلامی شکل بگیرد این حکومت صادر خواهد شد و این نظام اسلامی تمام حکومت های پادشاهی و طاغوتی را در منطقه و فرامنطقه ای در می نوردد و پایه حکومتشان را سست می کند.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: برخی را در آن اوایل انقلاب با همسرشان به خارج از کشور فراخواندند که دوره‌های لازم را هم دیدند و بعد آمدند و مسئولیت گرفتند تا در فتنه ۸۸ خودشان را نشان دادند که اوایل انقلاب کجا بودند و برای چه رفته بودند و امثال شهید دیالمه نیز وقتی هویت آنها را در مجلس برملا کرد چند صباحی نگذشت که به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه تاریخ تکرار می شود، گفت: امروز نیز همان نفوذی‌ها هستند و همان جریان فتنه و سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی وجود دارد اما بصیرت بسیج و شهادت طلبی شهدا مسیر را برای پیشرفت نظام اسلامی و دفع و رفع سنگ‌اندازی‌های دشمن هموار کرد.

برقراری با تأکید بر مطالعه وصیتنامه‌های شهدا افزود: گمشده امیرالمومنین(ع) همین‌ها هستند این پرچم را کسی به دست نمی گیرد مگر اینکه اهل بصیرت باشد اهل صبر، استقامت و اهل دانایی باشد.

وی ادامه داد: اگر می‌بینید امام علی(ع) از خودش تعریف می کند بخاطر اینکه کسی را ندارد که ایشان را معرفی کند و آنهایی را هم که داشت به شهادت رساندند و امیرالمومنین (ع) مجبور بود برای دفاع از حق، امامت و ولایت خودش پای کار بیایید.

امام جمعه ملایر گفت: اما در رکاب امام (ره) این شهدا و بسیجیان جان برکف بودند که در میدان مبارزه از ولایت دفاع کردند و به ما نیز وصیت کردند که از ولایت دفاع کنید، نگذارید ولی فقیه تنها بماند.

* نظام اسلامی برآمده از نظام علوی و نبوی است

وی با اشاره به گله‌های مقام معظم رهبری در بحث حقوق‌های نجومی افزود: عاملین حقوق‌های نجومی مجازات نشدند، حقیقتاً اگر شهدا بودند و هر کسی که این روحیه شهدا را داشت و این گله‌های ولی فقیه را می‌شنید، چه می‌کرد؟

برقراری با بیان اینکه محور حرکت و فعالیت‌های ما باید فرمایشات ولی فقیه باشد وگرنه شرمنده می‌شویم، ابراز داشت: وقتی از جریان حقوق‌های نجومی گله می کنند یعنی قوای سه گانه قصور و کوتاهی کردند، مطالبه و پیگیری جدی نکردند و به مردم جواب جامع ندادند.

وی با تأکید بر اینکه وصیتنامه شهدا را مرور کنید، گفت: آنها نگذاشتند حرف امام (ره) زمین بماند و در خصوص ولایت فقیه سفارش کرده‌اند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ولایت فقیه همان ولایت است و کم رنگ نشده بلکه توقعات ما بالا رفته است، گفت: دشمن نفوذ کرده و ما امروز صدای نفوذ را از حلقوم خودی‌ها می شنویم.

وی تصریح کرد: باید به پا خاست و علم بصیرت، صبر و علم را به‌دست گرفت و راه را با عزت وقدرت ادامه داد که همه اینها در وصیتنامه شهدا درج شده است.

برقراری با بیان اینکه دفاع همچنان هست، اضافه کرد: تا زمانی که کاخ سفید در دست دیکتاتورهای بین المللی است هر کدام که به نوایی می رسند اولین عربده‌شان علیه نظام اسلامی و مقاومت است.

وی ابراز داشت: ما هیچ مقصر نیستیم همه اشکالات به جهان استکبار و همه سنگ اندازی‌ها به جهان کفر بر می گردد که با پیامبر (ص) آنگونه برخورد کردند.

امام جمعه ملایر گفت: نظام اسلامی برآمده از نظام علوی و نبوی بوده و ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است و مسیر نیز همان مسیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات