خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

باید فتنه را به خوبی شناخت و چشم آن را کور کرد / تمدید تحریم‌ها نقض برجام است

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید فتنه را به خوبی شناخت و چشم آن را کور کرد، گفت: همانطور که امام علی (ع) فرمود من چشم فتنه را کور کردم شیعیان باید در مقابل فتنه‌ها هوشیار باشند و با آن مقابله کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۲۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای راستین که برخواسته از یقین باشد تمامی شئون زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و او را به صراط مستقیم رهنمون می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته نیروی دریایی اقتدار جمهوری اسلامی در دریاها و آب‌های بین‌المللی را مایه افتخار دانست و گفت: مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی همواره دعاگوی فرزندان خود در نیروهای مسلح هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به دو ماه عزاداری خالصانه محرم و صفر توسط اقشار مختلف مردم که نشان دهنده عسق و ارادت آنان به سید و سالار شهیدان (ع) و اهل بیت (س) است افزود: در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) که با حضور بیش از 20 میلیون از عاشقان برگزار شد چشم کفر و نفاق کور شد و باید از تمامی عزیزانی که در برپایی این رویداد بزرگ مشارکت داشتند ودر پذیرایی زائران امام حسین (ع) تلاش کردند قدردانی نمود.

امام جمعه همدان ضمن توصیه به روحانیان، معلمان و اساتید دانشگاه برای فراهم کردن پاسخ به شبهات مطرح شده در سطح جامعه گفت:دشمنان دین خدا و اسلام علوی از هزاران طریق بویژه فضای مجازی به دنبال وارد کردن ضربه به دین خدا هستند لذا باید توسط افراد متخصص به این شبهات پاسخ مناسب داده شود.

محمدی با تاکید بر اینکه باید فتنه را به خوبی شناخت و چشم آن را کور کرد، گفت: همانطور که امام علی (ع) فرمود من چشم فتنه را کور کردم شیعیان باید در مقابل فتنه‌ها هوشیار باشند و با آن مقابله کنند .

امام جمعه همدان با بیان اینکه تمامی فسادها،خیانت‌ها و ظلم‌ها حاصل بی ایمانی است، گفت: حضور افراد متخصص و با ایمان در تمامی شغل‌ها و حرفه‌ها لازم و رهگشا است .

وی با اشاره به تمدید تحریم‌های 10 ساله علیه ایران توسط مجلس سنای آمریکا افزود: بنا به فرموده رهبری معظم انقلاب تمدید تحریم‌ها دقیقا نقض برجام است و آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و اعتماد به آمریکا ساده‌اندیشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات