خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شناخت انگیزه و اولویت‌های شهدا گفت: شهدا سرمایه، غیرت و ارزش هستند، رفتند تا ناموس ما حفظ شود، حجاب و عفاف در شهرها دستخوش آسیب، ماهواره‌ها و توطئه غربی‌ها قرار نگیرد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۱۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در یادواره شهدای روستای بیغش با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان بیان داشت: از قدرت خداوند غافل نشوید، به عظمت خداوند همه کرنش می کنند وظیفه ما همین است زنده نگه داشتن یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به زندگی نامه شهید «روستایی» افزود: این شهید والا مقام بعد از ۳۵سال وقتی پیکر مطهر ایشان به وطن بر می‌گردد یک شهر را متحول می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در معامله با خدا فقط سود نصیب شما است، گفت: معامله با خدا رضایت او را جلب می کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا فرهنگی را که بسیاری از نسل‌ها از یادها برده بودند، احیا کردند، ابراز داشت: شهدا و ایثارگران تاریخ را رقم زدند و نگاه به جامعه را عوض کردند و یک مدل جدید روی کار آوردند و آن با خدا بودن است.

آزادی‌خواه ادامه داد: هر کس که مردم به او اعتماد کرده و مسئولیت دادند نباید به رأی مردم خیانت کند و به فکر خودش باشد.

وی با بیان اینکه تمام داشته‌ بچه بسیجی‌ها یک لباس خاکی بود، یادآور شد: آیا این درست است که مدیری ماهیانه ۲۵۰میلیون تومان از بیت‌المال مطالبه کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه اخیر مقام معظم رهبری در مورد حقوق های نجومی گفت: رهبری فرمودند مسئولین باید پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه ما شهدا را به عنوان اسوه و الگو داریم و مردم ما گرد و غبار جبهه را لمس کرده‌اند، عنوان کرد: به برکت شهدا امروز با وجود ناامنی‌های موجود در منطقه ما در امن ترین کشور حضور داریم.

آزادی‌خواه تصریح کرد: ما مدیون شهدا هستیم و باید هنر کنیم و انقلاب را حفظ و نگهداری کنیم.

وی با تأکید بر شناخت انگیزه و اولویت‌های شهدا بیان کرد: شهدا سرمایه، غیرت و ارزش هستند، رفتند تا ناموس ما حفظ شود، حجاب و عفاف در شهرها دستخوش آسیب، ماهواره‌ها و توطئه غربی‌ها قرار نگیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم غربی‌ها تفاله‌های فرهنگ خود را به ما تزریق کنند چراکه اگر علم، فناوری و دانش خود را به ما دهند، استقبال می کنیم.

وی افزود: برای نجات از توطئه‌های دشمن باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار آرمان‌های انقلاب باشیم و گوش به‌فرمان رهبری باشیم.

آزادی‌خواه با بیان اینکه رهبری فرمودند روحیه بسیجی می تواند کشور را نجات دهد، گفت: اشرافی گری نباید جای روحیه بسیجی را بگیرد، مسئولان باید از جنس مردم باشند چراکه در این صورت می توانند مردم را بفهمند.

وی خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی یعنی روحیه ایثار و از خود گذشتگی و آمادگی در صحنه‌های مختلف است و این مطالبه رهبری است و شهدا نیز این را از ما می خواهند.

وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: معنی اقتصاد مقاومتی بسته شدن مرزها نیست، اقتصاد مقاومتی یعنی باز شدن مرزها و صادرات حداکثری معنا این است که ما به توان خود تکیه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات