خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

مدافعان حرم با بصیرت کامل و آگاهانه وارد جبهه نبرد شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مدافعان حرم با بصیرت کامل و به صورت آگاهانه وارد جبهه نبرد شدند، گفت: آنها آمادگی هر گونه جانفشانی و فکر شهادت و اسارت و جانبازی را داشتند چراکه آگاهانه در این راه قدم گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۰۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حبیب‌الله موسوی‌بهار امروز در دومین یادواه شهدای بسیج جامعه پزشکی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم با اشاره به هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار داشت: این گونه مراسمات زنده نگهداشتن یاد و نام دلاور مردانی است که در گمنامی و با رشادت تمام و در نهایت ایثار و از خود گذشتگی به صورت داوطلبانه در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی و مرز اعتقادی ما حاضر شدند و به دفاع از حریم اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی می پردازند.

وی با اشاره به مدافعان حرم افزود : این بزرگان با حضور در جبهه مقاومت آسایش و امنیت را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آورده‌اند تا ما در فضایی مناسب زندگی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز داشت : هدف دیگر از برگزاری مراسم ابراز همدردی و هم عقیدتی و پشتیبانی معنوی از این شهدا و مدافعان حرم است که در این عرصه‌ها زحمت کشیده‌اند و وارد میدان نبرد شده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه تکلیف ماموریتی بر عهده مدافعان حرم نبود، تصریح کرد: شهدای ما چه پاسداران و چه بسیجیان و اقشار مختلف همگی به صورت داوطلبانه و با اصرار تمام در جبهه‌ها حاضر شدند و این راه را یک سعادت برای خود دانستند.

موسوی‌بهار با بیان اینکه مدافعان حرم با بصیرت کامل و به صورت آگاهانه وارد جبهه نبرد شدند، افزود: آنها آمادگی هر گونه جانفشانی و فکر شهادت و اسارت و جانبازی را داشتند چراکه آگاهانه در این راه قدم گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف ما است، ابراز داشت: همواره باید یاد شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را در زندگی روزمره در تمام محیط ها مکرراً یادآوری و زنده نگه داریم و نباید یک لحظه در تصور ما خطور کند که ما وظیفه دیگری داریم و این گام بر عهده افراد دیگر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با بیان اینکه اعضای دانشگاه علوم پزشکی از افراد و خانواده‌هایی هستند که در عرصه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جهاد کرده و از نزدیک آن را لمس کرده اند، افزود : ماحصل تلاش جهادگونه این افراد بوده که در کشور ما پیشرفت و استقلال در حوزه علوم پزشکی ایجاد شده است.

وی افزود : هر شخص در هر نهاد و سازمانی که کار می کند باید این را مد نظر قرار دهد که همه ما برای یک هدف و برای راه انداختن یک موتور و محرکه به سمت هدفی که رهبر انقلاب آن را مشخص کرده گام برمی‌داریم.

موسوی‌بهار ضمن اعلام آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای حضور و خدمت رسانی در جبهه مقاومت اظهار داشت: ما همچون گذشته اعلام می کنیم که اگر خدمتی از ما به عنوان رزمنده، پزشک، پرستار، بهیار و نیروهای پشتیبانی در خدمت‌رسانی به جبهه مقاومت ساخته است آماده حضور و خدمت‌رسانی هستیم.

وی با بیان اینکه در این عرصه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هدف و خط واحد را ترسیم کرده‌اند فرمانبر و فرمانبردار هستیم،افزود : هر جایی که نیاز به حضور به عنوان رسته های پزشکی و حتی رزمی باشد بخش مهمی از بدنه دانشگاه علوم پزشکی حاضر به کمک و خدمت رسانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص پشتیبانی این حوزه اضافه کرد: این از وظایف ما است که از کسانی که از محل نبرد ناجوانمردانه، برگشته‌اند و نیاز به کمک در حوزه پزشکی دارند خدمت رسانی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات