خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان:

امروز به وضوح شاهد بصیرت در نسل چهارم انقلاب هستیم

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با تأکید بر دشمن‌شناسی و راه‌شناسی عنوان کرد: امروز به وضوح شاهد بصیرت در نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم به گونه‌ای که جوانان امروز ما باعث افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۳۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشکده خوارزمی ملایر با بیان اینکه علم، ایمان و بصیرت مثلث طلایی موفقیت جوانان کشور است، اظهار داشت: اگر جوانان ‌بخواهند به عنوان فردی مفید برای خانواده و جامعه عمل کنند باید به این مثلث طلایی توجه داشته باشند.

وی رسالت اصلی و تکلیف اصلی جوانان و دانشجویان فراگیری علم دانست و افزود: جوانان و دانشجویان ما مستعد و توانمند بوده و باید این ظرفیت را عملی کرد و نقش اساتید در این راه نقشی مؤثر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یکی یکدیگر از وظایف جوانان توجه به معنویت است، بیان کرد: جوانان باید ازلحاظ معنوی روی خود کار کنند چراکه هدف اصلی دشمنان هستند.

وی با اشاره به اینکه ایمان، تقوا و انس به مطالعه و تفکر بهترین سپر دفاعی در مقابل حملات دشمن است، ابراز داشت: یکی دیگر از وظایف مهم جوانان و دانشجویان داشتن بصیرت است.

ابوحمزه عنوان کرد: برای اینکه فردی تاثیرگذار در خانواده و جامعه خود باشید باید در چارچوب مثلث طلایی علم، ایمان و بصیرت تلاش و عمل کنید و در راستای آگاهی و شناخت در ابعاد مختلف این سه امر مهم گام بردارید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند خاورمیانه دور و نزدیک دست‌پخت انگلیسی‌ها است، اظهار داشت: خاور نزدیک به معنای نزدیک بودن به افکار غربی‌ها و خاور دور نیز به آنهایی اطلاق می‌شود که از افکار آنها دور هستند و در اصل مبدأ را خودشان می‌دانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به حضور آمریکا در غرب آسیا تصریح کرد: تسلط بر ذخایر نفت و گاز منطقه، مقابله با نهضت‌های آزادی‌بخش سوریه، لبنان، حمایت از اسرائیل و عربستان و مقابله با انقلاب اسلامی ایران از جمله دلایل حضور آمریکا در این منطقه است.

وی با بیان اینکه نهضت‌های آزادی‌بخش سوریه، لبنان و یمن و ... همه نشأت گرفته از اسلام است، ادامه داد: بیشترین قشری هم که به آنها گرایش یافته‌اند جوانان هستند بنابراین جوانان از اهداف اصلی دشمنان هستند.

ابوحمزه با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی تصریح کرد: تاکنون 250 هزار جوان بسیجی در سوریه، لبنان و یمن آموزش دیده‌اند و در برابر استکبار جهانی و کشورهای غربی ایستاده‌اند.

ابوحمزه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: در واقع لابی‌های صهیونیسم تصمیم‌گیر اصلی ایالت متحده آمریکا هستند.

وی جلوگیری از انتقال و ترویج انقلاب اسلامی به دیگر کشورها را از دلایل حضور آمریکا در منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: آمریکا با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی به دنبال اهداف خود و تجزیه کشوورها بود که تاکنون در این زمینه موفق نشده است و زمین‌گیر شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا خود نیز به این شکست‌‌ها اعتراف می‌کند، گفت: بر اساس اعتراف خود آنها نظام جمهوری اسلامی ایران برنده واقعی در عراق و جنگ 33 روزه لبنان بوده است.

وی اضافه کرد: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، اقتدار نیروی‌های مسلح و وجود جوانان بصیر از مهم‌ترین علل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است که با وجود این ظرفیت‌ها در بسیاری از عرصه‌ها از قبیل علمی، دفاعی و... پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

ابوحمزه با تأکید بر دشمن‌شناسی و راه‌شناسی عنوان کرد: امروز به وضوح شاهد بصیرت در نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم به گونه‌ای که جوانان امروز ما باعث افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده‌اند.

وی با اشاره به حضور جوانان انقلابی در جبهه مقاومت افزود: امروز جوانان ما با ورود به عرصه‌های مختلف علمی و فناوری از قبیل پزشکی و ... موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات