خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد

لزوم آشنایی نسل جوان با شهادت‌طلبی و استکبارستیزی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: باید با برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان را با روحیه شهادت طلبی و موضوعات ولایت فقیه، استکبارستیزی، آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و.... آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۰۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در کارگاه آموزشی فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: ماه ربیع الاول، ماه سرور و شادی شیعیان است.

وی افزود: در ماه ربیع الاول میلاد سراسر نور پیامبر گرامی اسلام(ص) است و به همین خاطر برای تمام مسلمانان ماه مبارک و پربرکتی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: باید به واحدهای دانش‌آموزی و نوجوانان در راستای تربیت انسان‌های کارآمد در تراز انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای شود.

وی یادآور شد: با توجه به هجمه‌های دشمن در موضوعات گوناگون علیه نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان، باید آنان را با روحیه بسیجی به سمت انقلاب اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری سوق داد.

مرادی عنوان کرد: باید با برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان را با روحیه شهادت طلبی و موضوعات ولایت فقیه، استکبارستیزی، آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و.... آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی فرماندهان واحدها نقش بسزایی در ادامه راه شهدا و پاسداری از آرمان‌های انقلاب دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات