خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

خباثت آمریکا در سراسر تاریخ ایران موج می‌زند/16 آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با ایران و انقلاب اسلامی فقط محدود به بعد از انقلاب نمی‌شود و خباثت آمریکا در سراسر تاریخ ایران اسلامی وجود دارد و موج می‌زند.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۷۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
حسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روز دانشجو اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا و استکبار جهانی در هر برهه از تاریخ در ایران به امیال خود می‌رسیدند و در عین حال ضربه خود را به این کشور و مردمش می‌رساندند و مردم و منابع این کشور را برای خود می‌دانستند.

وی افزود: حتی اگر ما تابع کامل سیاست‌های خصم‌آلود آمریکا باشیم باز هم از شر این شیطان بزرگ و از دشمنی خود نسبت به ما کم نمی‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: دشمنی آمریکا و استکبار با ایران و انقلاب اسلامی فقط محدود به بعد از انقلاب نمی‌شود و خباثت آمریکا در سراسر تاریخ ایران اسلامی وجود دارد و موج می‌زند.

وی با اشاره به تمدید تحریم‌ها علیه ایران عنوان کرد: تمدید تحریم‌های 10 ساله بر خلاف تعهدات برجام بوده و بهترین راه ایستادگی و مقاومت و عدم سازش با این کشور طمع‌کار خبیث است.

بهادری‌یکتا در ادامه ابراز داشت: دانشجویانی که در روز 16 آذر ماه در محل کسب علم خود به شهادت رسیدند در حقیقت یک نوع قربانی برای میهمان آمریکایی یعنی نیکسون بودند که توسط دست نشاندگان آمریکا ذبح شدند و خونشان ریخته شد.

وی خاطرنشان کرد: روز 16 آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان بیدار این سرزمین در مقابل استعمار غرب است و همیشه در اوراق تاریخ ایران زمین ارزش و اعتبار خاصی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات