خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان هدف نهایی صالحین را تربیت کادر تراز انقلاب برای ایجاد دولت و در نهایت تمدن اسلامی دانست و گفت: شجره طیبه صالحین مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۸۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر کاوسی‌امید در بازدید از حلقه‌های صالحین مدارس ناحیه یک همدان با بیان اینکه صالحین کسانی هستند که به تکلیف مکتبی خود عمل می‌کنند، اظهار داشت: این تکلیف مکتبی را امام برای امت مشخص می‌کند.

وی افزود: حلقات صالحین با چهار بعد معرفت، تربیت، بصیرت و مهارت با هدف ایجاد فرآیند تکلیف محوری و اذن‌خواهی از امام در تمامی امور حرکت می‌کند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان هدف نهایی صالحین را تربیت کادر تراز انقلاب برای ایجاد دولت و در نهایت تمدن اسلامی دانست و ابراز داشت: شجره طیبه صالحین مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با اشاره به رویکرد بسیج فرهنگیان گفت: در کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک، برگزاری حلقه‌های صالحین به دنبال ایجاد ارتباط بین تک تک معلمان بسیجی برگزار می‌شود و در اصالت خود برگزاری جلسه به عنوان اولویت نیست.

کاوسی‌امید در خصوص نحوه برگزاری جلسات حلقات صالحین این ناحیه عنوان کرد: بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان جلسات خود را به صورت هر ماه یک جلسه دو ساعته به صورت منسجم و ارتباط گیری مستمر به روش‌های مختلف برگزار می‌کند که روش‌های مختلف برای اکثریت سرگروه‌ها آموزش داده شده است.

وی ضمن تاکید بر اجرای کیفی حلقه‌های صالحین فرهنگیان بیان داشت: کیفیت حلقه‌های صالحین این کانون، مناسب بوده اما با وضعیت مطلوب فاصله بسیار دارد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه افزایش کیفیت یکی از دغدغه‌ها است،افزود: در این مسیر دو موضوع آموزش و توانمندسازی سرگروه‌ها از طریق همایش و آموزش توسط مربی در حلقه سرگروه‌ها و بازرسی صحیح به معنای رشد سرگروه را در دستور کار خود قرار داده است.

ویضمن قدردانی و تشکر از سرگروه‌ها در برگزاری حلقه‌های صالحین یادآور شد: امید است مباحث مطرح شده در این سرکشی علاوه بر طرح در حلقه‌هایی که خود به‌عنوان سرگروه در آن فعالیت دارند، در کلاس‌های درس نیز مطرح شود تا تعلیم و تعلم، در کنار هم شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات