خبرهای داغ:
رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان:

راهپیمایی مردم همدان در سرکوبی فتنه‌ ۸۸ از افتخارات است

رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه مردم متدین همدان همواره در بسیاری از صحنه‌ها حضور چشمگیری داشته‌اند، گفت: راهپیمایی مردم همدان برای سرکوبی فتنه‌گران در ۷ دی‌ماه سال ۸۸ از افتخارات استان است.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۳۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی در ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی در همدان با اشاره به رشد جمعیت مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: در ایام اربعین حسینی، مردم ۱۳ استان از همدان عبور می‌کنند که این سعادتی برای ما همدانی‌هاست.

وی بابیان اینکه در استان همدان ۱۴ موکب به‌منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی بر پاشد، افزود:هر جا که مردم حضورداشته باشند کار به‌خوبی پیش میرود که این مهم باید در برگزاری مراسم ۹ دی نیز موردتوجه باشد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان بابیان اینکه در اربعین سال جاری ۷۰۰ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین حسینی توزیع شد، افزود: ۳۶ هزار و ۵۰۰ زائر نیز در استان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم متدین همدان همواره در بسیاری از صحنه‌ها حضور چشمگیری داشته‌اند، گفت: راهپیمایی مردم همدان برای سرکوبی فتنه‌گران در ۷ دی‌ماه سال ۸۸ از افتخارات استان است.

اسماعیلی بابیان اینکه دشمنان اکنون به ستون انقلاب حمله کرده‌اند، افزود: باید از مقام معظم رهبری که بسیاری از فتنه‌ها را سرکوب کرد، بیشتر حمایت کنیم و مطیع امر ایشان باشیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی نماینده ولی‌فقیه در استان در آرام‌سازی فضا حاکم بر جامعه در جریان فتنه سال ۸۸، افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است بنابراین می‌طلبد به نسبت سایر مناسبت‌ها تعمیق بیشتری در رابطه با ۹ دی صورت گیرد.

* عنوان روز میثاق امت با ولایت مغفول مانده است

نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز خواستار تشکیل کمیته‌هایی زیرمجموعه ستاد بزرگداشت ۹ دی از سوی دستگاه‌های مختلف شد و افزود:‌ ۹ دی از دو عنوان یکی بصیرت در مقابل فتنه و دیگری روز میثاق امت با ولایت تشکیل‌شده است.

مهدی روحی بابیان اینکه عنوان روز میثاق امت با ولایت مغفول مانده است، گفت: تبیین این روز برای مردم بیشتر موردتوجه متولیان و سخنرانان باشد.

نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بااهمیت به لزوم توجه به بحث خودباوری و بصیرت‌ افزایی، افزود: شهر همدان در روز ۷ دی‌ماه علیه فتنه‌گران سال ۸۸ قیام کرد که این افتخاری برای ماست.

وی افزود: سال گذشته ۱۵ عنوان برنامه در بزرگداشت ۹ دی برگزار شد که امسال نیز باید برنامه‌های درخور این روز برگزار شود.

روحی بابیان اینکه همدان در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی بسیار خوش درخشیده است، گفت: چند سالی است که مراسم ۹ دی در قالب تجمع مردمی برگزار می‌شود که امیدواریم امسال با راهپیمایی همراه باشد

انتهای پیام/

ارسال نظرات