خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

مدیریت جهادی ریشه در فرهنگ ناب اهل بیت(ع) دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ مدیریت جهادی ریشه در فرهنگ ناب اهل بیت(ع) دارد، گفت: هر جا در جامعه مشکل باشد اگر مردم و مسئولین با این فرهنگ وارد شوند پیروزی می شوند.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام امین رضایی‌دولت در مراسم «شب خاطره» که در باغ موزه همدان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جهادسازندگی اظهار داشت: اگر امروز امنیتی داریم به برکت خون مطهر شهداست.

وی با بیان اینکه 27 خرداد ماه سال 58 به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی بسیج سازندگی تشکیل شد، افزود: این سنگرسازان بی‌سنگر با امکانات کم و دستان خالی محرومیت را از چهره جامعه زدودن و با فعالیت و فرهنگ جهادی وارد عمل شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ابراز داشت: در جنگ تحمیلی نیز جهادگران با کمترین امکانات بزرگ‌ترین کارها را انجام دادند و در عرصه دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند.

وی یادآور شد: بعد از ادغام با جهاد کشاورزی نیز در عرصه تولید قدم به میدان گذاشته و در بحث امنیت غذایی وارد شدند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

رضایی‌دولت با بیان اینکه فرهنگ مدیریت جهادی ریشه در فرهنگ ناب اهل بیت(ع) دارد، گفت: هر جا در جامعه مشکل باشد اگر مردم و مسئولین با این فرهنگ وارد شوند پیروزی می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات