خبرهای داغ:
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت داق داق آباد و ایده‌لو در کبودراهنگ

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس ساختمان پایگاه مقاومت داق داق آباد و ایده لو با حضور جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، فرمانده سپاه کبودراهنگ و برخی مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۴۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در پنجمین روز از این ایام، پایگاه مقاومت خواهران روستای ایده‌لو و با حضور سردار مجیدی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سرهنگ بداغی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کبودراهنگ و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان افتتاح شد.

پایگاه مقاومت خواهران روستای ایده لو در450 متر زمین که توسط دو خیر بسیجی اهدا شده بود احداث شد.

برای ساخت این ساختمان 230 میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان 10 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و 13 میلیون ریال نیز با مشارکت مردم روستا بوده است.

سوله صالحین چند منظوره شهدای مدافع حرم در روستای داق داق آباد نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال و مساحت 560 متر مربع به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت قهورد سفلی، کمین قلعه، کردآباد، افتتاح طرح محرومیت زدایی رامیشان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، فراخوانی گردان الزهراء از دیگر برنامه های روز پنجم هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار