خبرهای داغ:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به دانش‌آموزان به عنوان محور مهم آموزش كه فلسفه وجود معلم و مدرسه است بايد در دستوركار ويژه قرار گيرد.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۴۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلیی اظهار کرد: دانش‌آموزان آينده‌سازان كشورهستند و در آينده نه چندان دور در مسؤليت‌ها و مصادر امور قرار خواهند گرفت.

وی افزود: اهميت آموزش و تربيت نسل آينده بر كسي پوشيده نيست و بر سه ركن معلم، فضا و مواد آموزشي و نيز دانش‌آموز استوار است که هر يك داراي جايگاه مخصوص به خود است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است به جايگاه رفيع معلمين با احترام گذاشتن به ايشان، رفع حوائج مادي و تأمين معيشت آنها و اصلاح سريع حقوق و مزايا و ارتقاء توان آموزشي و فنون جديد تدريس توجه ويژه‌اي صورت گيرد.

وی خاطرنشان کرد: فضاهاي آموزشي و تجهيزات و امكانات كمك آموزشي نقش مهمي در افزايش توان يادگيري دارند و در اين حوزه به شدت با نقص و كمبودهاي اساسي مواجه هستيم.

پورمختار گفت: توجه به دانش‌آموزان به عنوان محور مهم آموزش كه فلسفه وجود معلم و مدرسه است بايد در دستوركار ويژه قرار گيرد، دانش‌آموز در اين فرايند نيازمند حمايت و هدايت براي پرورش استعدادهايش است و نبايد به درس خشك و خالي و احياناً تكاليف مختصر براي منزل بسنده شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات