خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

بنیان فرهنگ ناب اسلام بر اساس فرهنگ جهادی و عاشورایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: فرهنگ ناب اسلامی و همان فرهنگ ناب محمدی (ص) بر اساس فرهنگ جهادی و عاشورایی بنیان گذاشته شده است چرا که اگر این فرهنگ از اول اسلام تا به حال وجود نداشت چیزی به نام اسلام و دین معنی نداشت.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
بنیان فرهنگ ناب اسلام بر اساس فرهنگ جهادی و عاشورایی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در گردهمایی فرهنگ نهادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان بیان داشت: فرهنگ ناب اسلامی و همان فرهنگ ناب محمدی (ص) بر اساس فرهنگ جهادی وعاشورایی بنیان گذاشته شده است چرا که اگر این فرهنگ از اول اسلام تا به حال وجود نداشت چیزی به نام اسلام و دین معنی نداشت.

وی افزود: اگر از خود گذشتگی و ایثارگری وجود نداشت نه تنها اسلام و دین اسلام بلکه خیلی از قوانین نیز دوام و بقایی نداشت و این نشان از عظمت ایثارگری و از خود گذشتگی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه نمونه‌های ایثارگری و از خودگذشتگی از صدر اسلام تاکنون ددر عرصه‌های مختلف مشاهده شده است، گفت: نمونه آن در جنگ تحمیلی بود که رزمندگان برای از خود گذشتگی و شهادت از هم سبقت می‌گرفتند.

وی عنوان کرد: این شهادت و از خود گذشتگی از بزرگان دین، پیامبران و امامان (ع) به ما به ارث رسیده است که این شاید مختص اسلام نباشد و در دنیا می بینیم که انسان هایی خود را فدا می کنند تا جان هموطن و یا انسان دیگری نجات پیدا کند.

قربانی خاطرنشان کرد: این امنیت و آسایشی که ما داریم همه از برکت خون شهیدان و ایثار گری و از خود گذشتگی رزمندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات