جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: جریاناتی هستند که گستاخانه علیه اصل نظام و امام(ره) و معنویت موضع گرفتند در حالی که برخی از آنها از افراد انقلابی بودند و زندانی کشیدند و جبهه‌های جنگ حاضر شدند.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۱۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان با تفسیر سه آیه شریفه سوره کهف اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) با قرآنی انقلابی انجام داد که تمام ضد ارزش‌های جاهلیت کنار زده شد و همه مسائل مربوط به زمان جاهلیت زیر پا نهاده شد.

وی افزود: واقعه عاشورا به دلیل ورود جریان نفوذی‌های زمان پیامبر(ص) و امام علی(ع) اتفاق افتاد و این جریانات دست به انتقام‌گیری زدند و منکر همه چیز شدند و با یزیدیان همراه شدند و بر ضد حرکت انقلابی پیامبر(ص) برخاستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور بیان کرد: در این راستا این جریان نفوذی در طول تاریخ تکرار می‌شود و امروز با این جریان نیز روبه‌رو هستیم به طوری که کسانی که از اول با انقلاب امام(ره) مخالف بودند اما اکنون به واسطه نفوذی‌هایی که چنگ انداختند با چراغ روشن و خاموش وارد کشور می‌شوند و آسیب وارد می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز نیز همان جریان و وظیفه مطرح است و باید دید پیرو خط امام(ره) و پیامبر چه کسانی هستند.

بهشتی‌پور گفت: جریاناتی هستند که گستاخانه علیه اصل نظام و امام(ره) و معنویت موضع گرفتند در حالی که برخی از آنها از افراد انقلابی بودند و زندانی کشیدند و جبهه‌های جنگ حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این انقلاب‌ها همواره رویش و ریزش وجود دارد، تصریح کرد: همان طور که در زمان امام علی(ع) طلحه و زبیر ریزش کردند و مالک‌اشتر به دفاع از امیرالمؤمنان برخاست و در زمان امام حسین(ع) نیز عمر بن سعد و شمر بن ذی‌الجوش ریزش می‌کنند و در مقابل رویشی عبرت‌آموز در این زمان رخ می‌دهد و یک فرد مسیحی به نام "وهب" به امام می‌پیوندد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور افزود: سردار شهید «همدانی» به تأسی از این اتفاق اسم فرزند خود را «وهب» نام نهاده و در بین مدافعان حرم در جبهه مقاومت سوریه نیز به نام ابووهب مشهور بود.

وی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ما نیز این رویش‌ها و ریزش‌ها رخ داد و برنامه زندگی ما قرآن و دین است و امام مقتدای ما است.

بهشتی‌پور بیان کرد: به برکت اسلام، اهل بیت(ع) و امام خمینی(ره) همه انقلابی و محکم هستیم و در همه عرصه‌ها پیروز می‌شویم.

وی با بیان اینکه هیچ جنگی به اندازه جنگ دفاع مقدس طول نکشیده است، عنوان کرد: در شرایطی که کشور تازه انقلاب کرده، آماده جنگ نبود اما مقابل دشمن که نقاط حساس کشور را تسخیر کرده بود ایستاد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور تصریح کرد: تاکنون انقلاب‌های مختلفی انجام و پیروزی رسیده بود و منحرف شدند اما انقلاب ما به کوری چشم دشمنان به 40 سالگی می‌رسد و در حال حاضر در مرحله بلوغ قرار دارد.

وی با بیان اینکه هر کدام از توطئه‌های دشمن علیه کشور ما برای از هم پاشیدن یک کشور کافی است، گفت: فتنه 78 در دانشگاه و کوی دانشگاه با سوء استفاده از دانشجویان شکل گرفت و در این میان اداره و کنترل فتنه 88 به اندازه اداره هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر بود اما باز این فتنه‌ها سرکوب شدند.

بهشتی‌پور افزود: در فتنه 88 کسانی که انقلابی بودند و در دفاع مقدس فرماندهی می‌کردند یک طرف بودند اما رهبر معظم انقلاب به زیبایی توانست تهدیدات فتنه 88 را کنار بزند و خیلی از بزرگان مردود شدند.

وی عنوان کرد: نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و مراجع تقلید استوار و قوی این راه را ادامه دادند و پشتیبانی کردند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: در جریان فتنه‌ نیروی یگان ویژه در ستاد مستقر شد و چندین ماه با فتنه‌گران درگیر بود اما حتی یک سرباز نیز عقب‌نشینی نکرد.

وی با تأکید بر اینکه خط ما خط امام و رهبری است، گفت: این راه را ادامه می‌دهیم چون در این مسیر به پیروزی رسیدیم و تنها راه نجات را ماندن در این مسیر می‌دانیم.

بهشتی‌پور خطاب به مسئولان استان همدان اظهار داشت: افشای پشت پرده نیست بلکه این مسئله مثل روز روشن است که برخی از افرادی که در بدنه قدرت نفوذ کردند اصل انقلاب را قبول ندارند و باید مراقبت کرد.

وی تصریح کرد: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جریان‌های خبیث، نفاق و بازمانده از فتنه 88 تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند که در انتخابات آشوب به پا کنند و بر این اساس باید پیشگیری کرد تا این امنیت آسیب نبیند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: مسئولان به هر چهره‌ای که مسئلهدار بوده و حضور آن در استان تنش‌زا است از حضور آن جلوگیری کنند چرا که بچه‌های حزب‌اللهی در مقابل چهره‌های بد نمی‌توانند کوتاه بیایند.

وی عنوان کرد: افرادی که سو سابقه دارند و صحبت‌های آنها تنش‌زا است و امنیت را خدشه‌درا می‌کنند؛ اگر با تذکر نشد با قدرت برخورد کنید؛ در این راستا لازم است اول پیشگیری کنید تا امنیت به خطر نیافتد.

بهشتی‌پور با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری رای مردم تعیین کننده است، افزود: اجازه ندهید دیگران آتش برپا کنند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی جزو هیچ خط و جریان سیاسی نیست و تنها پیرو خط ولایت و رهبری است و مطابق با این رویکرد به وظایف خود عمل می‌کند و از امنیت پاسداری می‌کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور گفت: فلسفه حضور روحانیت در بین نیروی انتظامی ترویج و نظارت بر فرهنگ دینی و جهادی است و با موعظه و نصیحت موارد را یادآور می‌شود.

وی تصریح کرد: تا این خط و جریان محفوظ و پایدار بماند ما گوش به فرمان رهبری هستیم و از ایجاد امنیت پشتیبانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات