خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: عشق و محبت به امام حسین(ع) و روحیه شهادت طلبی بود که رزمندگان توانستند 8 سال در دفاع مقدس از آب وخاک و ناموس کشور اسلامی دفاع کنند و پیروز شوند.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۰۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام افشاری در ادامه مباحث احکام جهادی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان، فرماندهان و مدیران تیپ32 انصارالحسین(ع) اظهار داشت: در تمام مناسبت‌ها زیارت امام حسین(ع) وارد شده است حتی در روز عرفه نیز خداوند متعال اول به زائرین کربلای معلی نظر رحمت می‌اندازد و بعد از آن به مهمان خویش در صحرای عرفات توجه می‌کند.

وی با بیان اینکه مستحب است در تمام روضه‌ها یادی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شود، افزود: عزداری بر امام حسین(ع) از افضل قربات است و اصل مجلس سوگواری باید حفظ شود چراکه تعظیم شعائر اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: عشق و محبت به امام حسین(ع) و روحیه شهادت طلبی بود که رزمندگان توانستند 8 سال در دفاع مقدس از آب وخاک و ناموس کشور اسلامی دفاع کنند و پیروز شوند.

وی در ادامه به تفسیر آیه 54 از سوره مبارکه مائده پرداخت و افزود: خداوند متعال می‌فرماید ای کسانی که ایمان آوردید اگر از دین مرتد شوید خداوند قوم دیگری را جایگزین می‌کند که پیام اول آیه این است که احتمال مرتد بودن است و نباید مغرور شد.

افشاری تصریح کرد: یکی از علائم مرتد شدن خوشحالی از گناه است بنابراین لازم است محاسبه و مراقبه داشته باشیم انسان جهادی می تواند عبادت و به جامعه خدمت کند نه فرد سست عنصر وسهل انگار چراکه دین اسلام، دین جهادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات