خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

دشمنان به دنبال استعمار «فرا نوین» و نابودی تفکر انقلابی در ایران

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن آمریکا به دنبال آن هستند که تفکر انقلابی ما را از بین ببرند و تفکر دلخواه خود را جایگزین آن کنند، تفکری که فرد در مقابل امام زمان خود بایستد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۰۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
دشمنان به دنبال استعمار «فرا نوین» و نابودی تفکر انقلابی مردم ایران است
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، ناصر قوامی امروز در کارگاه مصون‌سازی فرهنگی با موضوع نفوذ فرهنگی دشمن به تشریح وقایع و اتفاقات قبل و بعد از انقلاب پرداخت و بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب تفکر جدیدی در ایران به وجود آمد که با تفکر غرب و شرق مقابله می‌کرد، تفکری که هر اراده‌ای می کرد باید محقق می‌شد و این نوع تفکر تمام معادلات ابرقدرت‌ها را برهم زده بود به همین دلیل در صدد براندازی آن شدند.

وی افزود: این موضوع به اندازه‌ای برای آنان مهم بوده که هم اکنون نیز شاهد آن هستیم که 170 شبکه ماهواره‌ای برای نابودی و علیه آن، 24 ساعته به فعالیت می‌پردازند.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: تفکری که تمام معادلات جهان را بر هم زده تفکری نیست جز تفکر انقلابی، که در ظل توجهات ولایت فقیه زنده و پوینده به فعالیت می‌پردازد و مادامی که در رآس آن ولایت فقیه باشد هیچ احدی نمی‌تواند به آن آسیبی وارد کند.

وی به پیشینیه استعمار اشاره کرد و گفت: استعمار را به سه قسم تقسیم‌بندی می‌کنند، استعمار نوع اول به «استعمار جنگی» مشهور بوده که کشورها متوسل به قدرت و زور شده و کشور دیگری را زیر سلطه خود در می‌آوردند.

قوامی با بیان اینکه استعمار نوع دوم «استعمار نوین» است، بیان کرد: در این نوع استعمار، با شناسایی و تربیت نیروهای با استعداد کشورها و جایگزینی این افراد با نیروهای دلسوز بر آن کشور مسلط شده و برنامه‌های خود را درون آن کشور پیاده می‌کنند.

وی ابراز داشت: استعمار نوع سوم که کمترین هزینه را برای استعمارگران در پی داشته «استعمار فرا نوین» است که در حال حاضر نیز کشورهای قدرت طلب به دنبال اجرایی کردن آن درون کشورهای در حال توسعه هستند و مهمترین کشوری که آنها مدنظر دارند ایران اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که درون خواص جامعه نفوذ کرده و توسط این نیروها کشور دچار تغییر در سیاست و فرهنگ شود.

وی ادامه داد: اگر دشمن به هدف خود در زمینه نفوذ دست یابد، به فرموده مقام معظم رهبری کشوراز درون دچار استحاله فرهنگی شود همان گونه که در بسیاری از کشورهای اسلامی موفق شده‌اند و در این صورت اگر کشور ما همچون هندوستان و پاکستان و .. به بمب هسته‌ای نیز دسترسی پیدا کرد برای آنها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

قوامی گفت: آنها به دنبال آن هستند که تفکر انقلابی ما را از بین ببرند و تفکر دلخواه خود را جایگزین آن کنند، تفکری که امروز در افراد به ظاهر مسلمان سلفی، وهابی، داعشی و... حاکم شده، تفکری که فرد در مقابل امام زمان خود بایستد.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان، به فرموده مقام معظم رهبری پیچ تاریخی، وظیفه سپاه و بسیج بسیار سنگین است، باید درون بدنه ملت وارد شویم و بصیرت‌افزایی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات