خبرهای داغ:
برای نخستین بار صورت گرفت؛

برگزاری سلسله نشست‌های آمریکاشناسی در همدان

دبیر سلسله نشست‌های آمریکاشناسی از برگزاری این سلسله نشست ها برای نخستین بار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۹۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

ایزدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: اولین دوره از سلسه نشست‌های آمریکاشناسی از 24 تا 28 مرداد ماه در همدان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهداف این دوره گفت: آگاه‌سازی افراد جامعه از اهداف پنهانی و آشکار آمریکا برای نفوذ به ایران چه در گذشته و چه در آینده از اهداف مهم این دوره است.

دبیر سلسله نشست‌های آمریکاشناسی تربیت مربیان آمریکاشناسی را یکی دیگر از اهداف این دوره خواند و افزود: همیشه باید اهداف آمریکا و غرب برای نفوذ در ایران رصد شود و برای این امر باید افرادی را مجهز به این امر کرد.

وی تاکید کرد: آگاه‌سازی جامعه از تمدن غربی و آمریکایی و ارتقاء سطح اطلاعات و داشتن جامعه‌ای انقلابی، حق هر فرد ایرانی است که می‌تواند در این کلاس‌ها محقق شود.

ایزدی ابراز داشت: دکتر محمد کوشکی، دکتر احمد نادری، دکتر محمدحسین فرج‌نژاد و دکتر حسین روزبه از اساتید دعوت شده برای این نشست‌ها هستند.

وی به سرفصل‌های این دوره اشاره کرد و گفت: سرفصل‌های اولین دوره از این نشست‌ها آمریکاشناسی عمومی، تاریخ پیدایش و جنایت آمریکا، فرهنگ و سبک زندگی آمریکایی، ساختارسیاسی آمریکا و سینما و امپراطوری رسانه‌ای آمریکا است.

دبیر سلسله نشست‌های آمریکاشناسی تصریح کرد: برای حضور و ثبت نام در این نشست برای هیچ گروه سنی و یا مذهبی محدودیتی تعیین نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نشست آزمونی برگزار می‌شود که به برگزیدگان جوایزی اهداء و برای آنها مدرک معتبر صادر شده و برای گذراندن دوره‌های تخصصی دعوت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات