خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

فعالیت مجموعه فرهنگی «بوستان معرفتی» در پارک نبوت تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برپایی مجموعه فرهنگی «بوستان معرفتی» در پارک نبوت تویسرکان با هدف تررویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ دینی و آموزه های قرآنی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۳۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی با اشاره به برپایی مجموعه فرهنگی «بوستان معرفتی» در پارک نبوت تویسرکان توجه به اشاعه سبک زندگی اسلامی، فرهنگ دینی و آموزه های قرآنی را از اهداف اصلی این مجموعه دانست و اظهار داشت: خوشبختانه این طرح، طرحی کارشناسایی شده است که می توان با اجرای جامع و کامل آن، پاسخگوی بخشی از نیازهای فرهنگی و معنوی جامعه امروزی بود.

وی بیان کرد: امید است که بسیجیان با انجام این گونه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و با رویکردهای روشنگرانه سپاه در راستای تقویت بنیه دینی، فرهنگی و بصیرتی گام های مؤثری بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: غرفه‌های متعددی برای تمام اقشار مختلف در راستای آشنایی با معارف و آموزه‌های دینی، مشاوره خانواده، آشنایی با سبک زندگی اسلامی و سیره شهدا، شناخت دشمنان اسلام و انقلاب و نیز چگونگی مبارزه با جنگ نرم در این پایگاه فرهنگی، برپا شده است.

* ایجاد روحیه همدلی و وحدت در جامعه امروز یک ضرورت است

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام علیه ملت ما، روشنگری برای ایجاد روحیه همدلی و وحدت در جامعه امروز یک ضرورت است و بسیج با توجه به وظایف ذاتی خود همیشه برای ایستادگی در برابر هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان نظام اعلام آمادگی کرده و در صحنه حاضر بوده است.

محسن عبدالمالکی عنوان کرد: تبیین منویات رهبری و چگونگی پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه با بهره گیری از طرح‌ها و برنامه‌های گوناگون از اهداف ایجاد این پایگاه فرهنگی است.

وی به ایجاد حسینیه شهید همدانی در این محل نیز اشاره کرد و افزود: این حسینیه مکان مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی متنوع به ویژه در مناسبت های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار