خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پایبندی به استقلال همه جانبه کشور و روحیه جهادی از شاخصه‌های انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۸۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در حلقه مربیان سپاه ناحیه اسدآباد به شاخص‌های انقلابی‌گری از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های انقلابی‌گری از دیدگاه ایشان، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور است.

وی با تأکید بر استقلال فرهنگی بیان داشت: استقلال فرهنگی به معنای توجه به سبک زندگی اسلامی و پرهیز از تقلید فرهنگ غرب است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه با اشاره به استقلال اقتصادی گفت: یکی از موضوعات مهمی که کشور را در مقابل تحریم‌ها مصون می‌کند توجه به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌زا است .

وی با بیان اینکه روحیه جهادی یکی از شاخصه‌های انقلابی‌گری است، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران و مسئولین باید این امر مهم را در بین خود نهادینه کنند تا ایران اسلامی پیشرفت کند.

* یکی از نشانه‌های انقلابی‌گری ایمان و تقوا است

امام جمعه اسدآباد نیز اظهار داشت: بر اساس آیه شریفه سوره والعصر «الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصعوا بالحق و تواصعوا بالصبر» یکی از نشانه‌های انقلابی‌گری ایمان و تقوا است.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد افزود: همچنین در این آیه به عمل صالح اشاره شده که انسانی که دارای عمل صالح باشد سفارش به حق و عدالت و صبر و پایداری می‌کند که این آیه مصداق کامل انقلابی گری است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: اگر می‌خواهیم کشوری موفق داشته باشیم باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را در مقابل تهاجم دشمن مصون کنیم و روحیه انقلابی‌گری در جامعه ساری و جاری کنیم.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات