خبرهای داغ:
سردار دهقان در یادواره شهدای حرم در نهاوند:

تقویت دفاعی و توان موشکی را با قدرت ادامه می‌دهیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما با تمام توان در راستای تقویت دفاعی کشور و به‌خصوص در بحث توان موشکی با قدرت ادامه می‌دهیم و دولت در این زمینه با تمام توان همکاری می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار حسین دهقان امروز در یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان در مصلای شهرستان نهاوند بیان داشت: امروز غربی‌ها به معنی واقعی کلمه به استیصال در مقابل ملت ایران رسیده‌اند و در عراق، افغانستان، سوریه، یمن و در همه‌جا گیر کرده‌اند و قادر به خروج نیستند و حاضرند هر امتیازی به ما بدهند تا ما به آنها برای خروج از این باتلاق‌ها کمک کنیم.

وی اظهار کرد: ما به‌هیچ‌عنوان و درهیچ شرایطی به‌جز موضوع هسته‌ای که یک فرایند تمام‌شده است، در هیچ مکانی با آمریکا همکاری نمی‌کنیم و این برای ما یک اصل است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز آمریکایی‌ها به ما نیاز دارند هرچند که بعضی مواقع حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و سروصدایی می‌کنند اما به فرموده حضرت امام خمینی (ره) این سروصدای آن‌ها از ترس است و از موضع قدرت نیست.

وی گفت: امروز ملت ما یک ملت زنده و عزیز است که این عزت و زنده‌بودن به خاطر مبارزه و مقابله با هیمنه نظام سلطه است.

سردار دهقان با بیان اینکه مسیر دشمنان و استکبار توطئه علیه ملت ایران است، تصریح کرد: مسیر مقاومت و شهادت نیز به‌عنوان مسیر جمهوری اسلامی در مقابل آنها قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه ظلم، ظلم است و اسلام و نظام اسلامی نیز مقابله با ظلم را اولویت خود می‌داند، گفت: این مقوله جغرافیا، رنگ پوست و زبان نمی‌شناسد بلکه هرجایی که ظلم و مظاهر ظلم وجود دارد مقابله با آن و نفی آن امری لازم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: هرجایی از این کره خاکی که مناطق متبرکه ما توسط هرکسی مورد اهانت قرار بگیرد این ملت با تمام توان با آن مبارزه می‌کند و در این راه هر جراحت و شهادتی را می‌پذیرد.

وی در مورد وضعیت سیاسی داخلی اظهار کرد: دولت در این مدت دوساله تمام همتش را بر این گذاشته است که چند اقدام اساسی برای ملت انجام دهد و ما این را می‌پذیریم که آن‌طوری که شایسته خدمت به این مردم است از عهده آن برنیامدیم و این به معنای این نیست که ما همه توان‌هایمان را برای انجام مسئولیت انجام نداده‌ایم.

دهقان گفت: شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای است و با مشکلات بسیار ریشه‌ای و بنیادی مانند رکود و تورم تاریخی و آمدن نسل جویای کار به صحنه مواجه هستیم که این مسائل وقتی با ناآرامی‌ها منطقه و اعمال‌نفوذ و تحریم‌ها پیوند می‌خورد؛ شرایط را برای ما سخت کرده است.

وی افزود: دولت می خواهد تنش‌ها را کم کند و به مسائل داخلی بپردازد ولی آن‌گونه که قرار بود آمریکایی‌ها به تعهداتشان در برجام عمل نکردند و هرروز نیز بهانه‌هایی را به وجود می‌آورند که بخواهند محرومیت‌هایی را اعمال کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: این ملت تحت رهبری مقام معظم رهبری و این دولت به‌هیچ‌عنوان منفعل این شرایط نخواهند شد و اجازه نمی دهند آمریکایی‌ها و غربی‌ها یا دولت های فاسد منطقه بخواهند با کمک آمریکایی ها اقدامی را انجام بدهند و منعی را برای ما به وجود بیاورند.

سردار دهقان عنوان کرد: ما با تمام توان در راستای تقویت دفاعی خودمان و به‌خصوص در بحث توان موشک‌هایمان که آنها روی این موضوع خیلی حساس هستند با قدرت ادامه می‌دهیم و دولت در این زمینه با تمام توان همکاری می‌کند.

وی گفت: پشتیبانی از جریان مقاومت را دولت در دستور کار قرار دارد و در این مدت از لحاظ سیاسی، پشتیبانی و مالی از جبهه مقاومت حمایت کردیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: برای حل مشکل اشتغال و بیکاری دولت باید بیش ازآنچه که تا به امروز همت کرده تلاش کند و به این موضوع عظیم اجتماعی پاسخ‌گو باشد.

وی با بیان اینکه دولت در هفته دولت نیز اقدامات را به سمع و نظر مردم خواهد رساند، گفت: طبیعتاً ملت انتظار و توقع بیشتری دارد و امید است دولت نیز بتواند آن‌گونه که شایسته است به این انتظارات جوابگو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات