خبرهای داغ:
سردار طهماسبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج همدان:

ایران می‌تواند آمریکا و غرب را نسبت به عدم تعهد به برجام پشیمان کند

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عدم تعهد آمریکا و غربی‌ها به برجام گفت: آنها از توانمندی‌های انقلاب اسلامی در منطقه خبر ندارند، نظام جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که آنان را نسبت به عدم تعهدشان پشیمان کند.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۳۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

سردار مهران طهماسبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب پا برهنه‌ها بوده و امام (ره) با مستضعفین ایران و منطقه و جهان انقلاب کرد، اظهار داشت: امروز نیز تکیه اصلی انقلاب ما در هر صحنه‌ای به دوش مردم کف جامعه است.

وی با بیان اینکه روح ملت ایران، روح علوی است، گفت: ملت ایران دارای روحیه تواضع و قناعت و استکبارستیز هستند و دست در دست هم علیه استکبار و ظالمین به پا می‌خیزند.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روحیه انقلابی‌گری ابراز داشت: اشرافی‌گری مربوط به دشمنان مردم ایت که فقط خود را می‌بینند و مستکبر هستند.

*بسیج پرچمدار مقابله با اشرافی‌گری

وی با بیان اینکه دو نگاه اشرافی‌گری و انقلابی‌گری دائماً در حال تقابل است، بیان کرد: بسیج در صحنه مقابله با اشرافی‌گری پرچمدار است چراکه انقلاب ما را همین مردم مستضعف و حاضر در صحنه که در همه موقعیت‌ها گوش به فرمان امام (ره) هستند، حفظ کرده‌اند.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث برجام و نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری افزود: باید از این شعار پی ببریم که نباید امیدی به اجرا کردن تعهداتی که طرف مقابل در خصوص برجام داده است، داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد در تصمیم‌گیری و در صحنه اقدام ما را اصطلاحاً شُل کند چراکه ملت ما در این 37 سال گذشته همیشه مقتدرانه با دشمنان مستضعفین جهان روبرو شده است.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در برجام یکی از اهدافی که دشمن داشته از هم پاشیدن انسجام و اقتدار ایران است، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته نیز نشان دادند همانطور که امام خامنه‌ای(مدظله العالی) فرمودند به آنان اعتباری نیست و به تعهدات خود عمل نخواهند کرد.

 *ما باید پیام توانمندی‌های پنهان خود را به دنیا برسانیم

وی ابراز داشت: ما راه‌های زیادی داریم برای اینکه دشمن را متوجه کنیم و نظام جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که طرف مقابل را نسبت به اینکه پایبند به تعهدات خود نبودند، پشیمان کند.

طهماسبی با اشاره به اینکه باید به اقتضای موقعیت و زمان تصمیم گرفت، یادآور شد: آمریکا و غربی‌ها از توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توانمندی‌های انقلاب اسلامی در منطقه خبر ندارند چراکه در این صورت تصمیمات دیگری می‌گرفتند.

وی ادامه داد: ما باید پیام توانمندی‌های پنهان خود را به آنان برسانیم و کم کم آشکار کنیم و وادارشان کنیم که برگردند و متعهدانه موضوع برجام را ادامه دهند.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: اگر ما به نقطه ای برسیم که کاملاً ناامید شویم به طور قطع به تدریج مجموعه نظام با رهبری مقام معظم رهبری گام‌های مهمی را خواهیم برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات