خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

پاسداران و بسیجیان باید سردمداران روحیه انقلابی باشند/ یکی از مشکلات نظام روحیه محافظه‌کاری مسئولین است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پاسداران و بسیجیان ما باید سردمداران روحیه انقلابی باشند و باید به هوش باشند تا در این باتلاق نیفتند چراکه دشمنان در صدد هستند تا این روحیه را از افراد مومن و بسیجی ما بگیرند.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۳۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش بصیرتی، سیاسی هادیان و مسئولین سیاسی و کارکنان سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی از ملزومات پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ایشان 14 شاخصه برای داشتن روحیه انقلابی بیان فرمودند که ایستادگی بر اصول، پایبندی و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به رفتار و گفتار امام(ره) و ایستادگی در برابر تحریف امام(ره) از جمله آنها است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: پاکدستی نسبت به بیت‌المال، تدین و پایبندی به تکالیف شرعی، خدمت خالصانه و بدون منت، عدالت‌خواهی و آزادگی و دفاع از مظلومان عالم و استکبارستیزی و ایستادگی قاطع در مقابل کفر و نفاق و طمع‌ورزی و سلطه نیز از دیگر شاخصه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین مرزبندی شفاف با دشمنان دین و انقلاب، دفاع از اقتدار و امنیت ملی، اعتماد به مردم و صداقت و وفادار به مردم، شجاعت در اقدام و آمادگی برای ایثار و خودگذشتگی، برخورداری از فکر و رفتار پاک و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض نیز از شاخص‌های داشتن روحیه انقلابی است.

ابوحمزه عنوان کرد: هرکسی این شاخصه‌ها را داشته باشد یک فرد انقلابی است و خودش را وام‌دار ملت و مردم می‌داند و تمام هم و غمش خدمت به خلق خداست، چرا که اعتقاد دارد در پیشگاه خدا مسئول است و باید پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: در مقابل روحیه انقلابی، روحیه محافظه‌کاری است، روحیه‌ای که خود را طلب کار این مملکت می‌داند و سعی می‌کند با بیت‌المال برای خودش زندگی مرفه‌ای درست کند و هیچ تلاشی برای رسیدن به مقاصد خود و اطرافیانش فروگذاری نمی‌کند و حتی حاضر است به خاطر این موضوع، کشور را بیگانه بفروشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات نظام روحیه محافظه‌کاری مسئولین است، خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان ما باید سردمداران روحیه انقلابی باشند و باید به هوش باشند تا در این باتلاق نیفتند چراکه دشمنان در صدد هستند تا این روحیه را از افراد مومن و بسیجی ما بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار