خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

اشرافی گری عامل جداکننده دولت و ملت است

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه اشرافی گری در هر زمانی به عنوان ویروس نابود کننده و به عنوان عامل جداکننده دولت و ملت است، گفت: زندگی شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه دولتمردان ما باشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۵۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهربا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار باوفای امام و برخاسته از بطن مردم ضعیف جامعه بودند کسانی که خود را خدمتگذار مردم و مقلد امام می دانستند و در آخر نیز جان خود را در راه مردم و انقلاب فدا کردند.

وی منافقین و مجاهدین خلق آن زمان را مجرم و خیانت کار به کشور خواند وخاطرنشان کرد: امروز تاریخ ثابت کرد که خیانتکاران به نظام چگونه رسوا شده اند درحالی که گستردگی دنیا برایشان تنگ است .

امام جمعه کبودراهنگ با توصیه به دولتمردان و با بیان اینکه اشرافی گری در هر زمانی به عنوان ویروس نابود کننده و به عنوان عامل جداکننده دولت و ملت است، گفت: زندگی این دو شهید بزرگوار باید سرلوحه دولتمردان ما باشد چرا که ساده زیستی و دوری از فاصله طبقاتی اعتماد مردم را جلب می کند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتقاد از دولتمردان گفت: تضعیف دولتمردان به فرمایش مقام معظم رهبری خلاف است اما دولتی ها نیز باید انتقادپذیر باشند و از مردم خواست انتقاد کنند اما نه از روی غرض چرا که حربه دشمن در ایجاد اختلاف در بین شماست.

روحانی ادامه داد: دولت نیز خودش را سرگرم تبلیغات انتخاباتی نکند چراکه بهترین تبلیغ برای دولت اقدام و عمل است .

وی با تاکید بر اینکه سربازان غیور ما در هر رسته نظامی ایجاد کنندگان امنیت این کشور هستند از عملکرد پلیس نیروی اتظامی این شهر در به دام انداختن محموله مشروبات الکلی تقدیر و از خلأ قانون گلایه کرد و گفت: با جریمه مگر می شود جلوی ترویج مواد مخدر و مشروبات الکلی را گرفت، قانون باید با چنین افرادی برخورد قاطعانه و بدون بخشش انجام دهد.

خطیب جمعه شهر کبودراهنگ در پایان از عملکرد کاروان اعزامی امام رضا(ع) به مسابقات المپیک تقدیرو خاطر نشان کرد: رسالت ورزشکاران ما در این مسابقات ترویج فرهنگ ایرانی در بین ورزشکاران جهان بود که این مهم با حرکت ارزنده بانوی ایرانی در پوشش چادر و حفظ ارزش های زن ایرانی اسلامی به جهان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات