خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

برخی امروز با دفاع از منافقین دشمن را مظلوم‌نمایی می‌کنند

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه برخی امروز آگاهانه یا ناآگاهانه دست به فضای مجازی و یا رسانه‌های جمعی ضدانقلاب داده و کار و رفتار دشمن را مظلوم‌نمایی می‌کنند، گفت: برخی از افراد در کرسی مجلس و برخی در دیگر کرسی‌ها دفاع از منافقین می‌کنند که زیبنده کشور ما نیست.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۷۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به حدیثی از ائمه اطهار(ع) در زمینه آثار شوم گناه، اظهار کرد: قلب هر بنده خدایی به رنگ سفیدی است که اگر گناه کند، در آن یک نقطه سیاه ایجاد می‌شود و با توبه کردن آن نقطه پاک می‌شود.

وی با بیان اینکه گناه انسان را بیچاره و قلبش را سیاه می‌کند، افزود: باید همیشه با دوری از گناه و توبه از آن، قلبی سرشار از نورانیت و سیمای زیبایی داشته باشیم.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اوصاف انسان با ایمان تصریح کرد: شجاعت و دلیری یکی از رفتارهایی در باب آراستگی ظاهری و باطن انسان مؤمن بیان می‌کنند که داشتن آن موجب کمالات انسانی می‌شود.

وی چهار فضیلت علم اخلاق عفت، شجاعت، دانست و گفت: انسان شجاع انسانی است که همراه با تجربه و قوت ایمان را تشدید می‌کند و در مقابل شجاعت ترس و بزدلی وجود دارد که هر فردی بزدلی می‌تواند درامانش سست باشد.

حسینی‌مجد به هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم در این دوران با گذشتن از جان و مال و خانواده خود شجاعت به خرج دادند و با نیروی ایمان بود که توانسته‌ایم جلوی دشمن در طول 37 سال بایستیم.

وی پیامبران و امامان را اسوه و الگوی شجاعت و اقتدار دانست و گفت: باید با الگوگیری از رفتار و منش و شجاعت آنان در تقویت ایمان بکوشیم.

امام جمعه اسدآباد در خطبه دوم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امام خمینی(ره) از این دو شهید به عنوان دو یار انقلابی، باروحیه جهادی، انقلابی و مردمی یاد می‌کردند.

وی با بیان اینکه در کشور ما 17 هزار شهید ترور وجود دارد، افزود: این عملیات تروریستی برگی ننگینی در تاریخ استکبار جهانی است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

حسینی‌مجد با اشاره به اینکه برخی امروز آگاهانه یا ناآگاهانه دست به فضای مجازی و یا رسانه‌های جمعی ضدانقلاب داده و کار و رفتار دشمن را مظلوم‌نمایی می‌کنند، گفت: برخی از افراد در کرسی مجلس و برخی در دیگر کرسی‌ها دفاع از منافقین می‌کنند که این‌ها زیبنده برای کشور ما نیست.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارائه گزارش از سوی دولتمردان به مردم خواند و از مسوؤلان خواست گزارشانی شفاف به مردم ارائه دهند.

امام جمعه اسدآباد در پایان سخنان خود به فرمایشات و رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیأت دولت اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیار به هفت محور پرداخته‌اند که این محورها را باید مسوؤلان در دستور کار قرا قرار داده و توجه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات