خبرهای داغ:
وزیر دادگستری:

انقلاب اسلامی ایران نقش‌آفرین و تأثیرگذار است/ حقوق‌های نجومی در برابر فسادهای اقتصادی رقم کوچکی است

وزیر دادگستری گفت: دشمنان امروز با ملت ایران و رهبری انقلاب دشمنی دارند چراکه انقلاب اسلامی ایران نقش‌آفرین و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۵۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در سخنان بین دو خطبه نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: حقوق های نجومی در حجم کلان فساد رقم کوچکی بوده اما مردم‌آزار است، که دولت اقداماتی را در برنامه قرار داده است و باید از ابتدای مرداد ماه به اجرا در می آمد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید درستکار بوده و وعده های غیرممکن ندهند، افزود: کشور ما در شرایط خوبی است و ضعف‌های موجود از کم تدبیری‌ها است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه اگر سبک زندگی در جامعه مورد توجه قرار گیرد بسیاری از مشکلات رفع می شود، ادامه داد: انتظار مردم پاک دستی، تقوا و صفای مدیران است.

وی بیان کرد: ما هیچ‌گاه از آرمان‌های امام و رهبری دست بر نمی‌داریم و ایستاده‌ایم و جا نخواهیم زد چرا که با فشار دشمن پیشرفت کارها بیشتر می‌شود.

پورمحمدی با بیان اینکه باید همه با هم باشیم و وحدت داشته باشیم، تاکید کرد: انتقادات باید سازنده و دلسوزانه باشد.

وی با یادآوری اینکه کشور در آرامش سیاسی است، افزود: وحدت بین سه قوه در حد عالی بوده و این آرامش و وحدت سرمایه های اجتماعی انقلاب است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه کینه‌توزی دشمنان پایان ندارد، اظهار داشت: دشمنان ما پیوسته در تلاش هستند تا به ما و استعدادهایمان لطمه بزنند اما ملت ما بر آرمان‌هایش استوار مانده و انقلاب در مسیر صحیح خود حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه شعارهای انقلاب را فراموش نکرده‌ایم و راه و مسیر امام و شهدا را ادامه می‌دهیم، گفت: مردم ما گمراه نشده‌اند و مسیر انقلاب را حفظ کرده‌اند و به همین دلیل دشمن درصدد انتقام است.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه اگر دشمن ما را ضعیف و در مشکلات غرق ببیند، وقت خود را برای ما صرف نمی‌کند، ادامه داد: در حال حاضر بیشترین طراحی‌ها و توطئه‌ها علیه ایران به کار گرفته می‌شود چراکه بااقتدار در حال حرکت هستیم.

وی بابیان اینکه دشمنان باکسی که تأثیرگذار است و قدرت تعیین‌کنندگی دارد به مقابله برمی‌خیزند، گفت: دشمنان امروز با ملت ایران و رهبری انقلاب دشمنی دارند چراکه انقلاب اسلامی ایران نقش‌آفرین و تأثیرگذار است.

وزیر دادگستری با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های فلج‌کننده‌ای علیه ایران وضع کرده‌ایم اما ملت ایران مقاوم است، گفت: مقاومت مردم ایران باعث شد دشمنان از اتهامات خود دست‌بردارند چراکه ملت ایران سر تعظیم فرونیاورد.

وی با تأکید بر این‌که منافقین سال‌های ۵۹ تا ۶۴ کشور را به آتش کشیدند و متدینین و مهره‌های حزب الهی را کشند و عامل ستون پنجم صدام شدند، گفت: دشمنان درصدد آسیب رساندن به ایران هستند اما در شرایط تحریم‌های سخت اقتصادی ملت سر پا ایستاد.

پورمحمدی با بیان اینکه تمام کشورهای صادرکننده و تولیدکننده نفت زمانی که قیمت نفت به یک‌سوم رسید با تورم بالا و کسری بودجه مواجه شدند و به رشد منفی 2.7 رسیدند اما ایران 1.1 درصد رشداقتصادی مثبت داشت و تورم 1.5 درصد کاهش داشت، ادامه داد: درست است که آمار بیکاری در کشور بالاست ولی در دو سال اخیر خوشبختانه افزایش آمار بیکاری نداشته ایم و تراز تجاری ایران مثبت 960 میلیون دلار شد.

وی با تأکید بر اینکه در مسئله برجام طرف مقابل برای چانه‌زنی سیاسی برجام را امضا نکرد بلکه اقتدار مردم ایران باعث امضا شد، گفت: اکنون‌که برجام امضاشده طرف مقابل باید پای تعهدات خود که آن‌ها را امضا کرده بماند.

وزیر دادگستری به وجود بیکاری، گرانی و کمبود در کشور اشاره کرد و بابیان اینکه باوجود تمام این شرایط سر خم نکردیم و کشور از پای درنیامد، گفت: دشمن برای ناامن کردن کشور تلاش می‌کند اما موفق نیست.

وی به کنترل ترورها به یمن وجود نیروهای سپاه، بسیج، اطلاعات، نیروی انتظامی وقضایی اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر دوسوم نمایندگان مجلس در دور جدید انتخابات در آرامش کامل اتفاق افتاد که این امر نشان دهنده اقتدار سیاسی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات