خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

افتتاح ۱۱۰ پروژه طی هفته دولت در شهرستان ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر از افتتاح ۱۱۰ پروژه طی هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۸۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در در آستانه هفته دولت با اشاره به حضور استاندار همدان در اولین روز هفته دولت در ملایر اظهار داشت: در اولین روز از هفته دولت با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در بهشت هاجر، افتتاح پروژه‌های هفته دولت را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به افتتاح ۱۱۰ پروژه در هفته دولت در شهرستان ملایر گفت: از این تعداد ۷۳ پروژه با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان شهرستانی و ۳۷ پروژه نیز روستایی بوده و توسط دهیاری‌ها با اعتبار ۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ابراز داشت: افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت هاجر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان و پروژه گازرسانی به ۱۵ روستا با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه در پروژه گازرسانی به روستاها به طور نمادین روستای ورچق افتتاح می‌شود، افزود: دیدار استاندار همدان با عموم مردم در سینما فرهنگیان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رضایی با اشاره به افتتاح مسکن مهر خاطرنشان کرد: ۱۶ پروژه با اعتبار ۵۰۵ میلیارد ریال نیز در هفته دولت در ملایر کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان میرث فرهنگی و گردشگری طی هفته دولت در ملایر تصریح کرد: پروژه تصفیه‌خانه BOT ملایر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات