خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:

امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود چراکه بت طاغوتیان شرق و غرب را برای اعتلای کلمه الله در هم شکست و اسطوره زمان شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۴۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود

حجت الاسلام اباذر طالبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: راه و مسیر امام خمینی(ره) به معنی واقعی زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است .

وی افزود: امام(ره) با انقلاب اسلامی توانست به تمام انسان‌های آزاده دنیا بفهماند که در مقابل استکبار و ظالمین نباید سکوت کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه امام (ره) حقیقتاً به عالم عامل به دستورات قرآن بود، گفت: امام خميني(ره) پـس از انبياء بزرگ الهي و معـصومان (ع) از کم نظيرترين و ممتازترين شخصيت‌هاي تاريخ بشريت است كه با انديشه‏‌هاي بلند الهي و تلاش‏هاي صادقانه خويش مسير تاريخ را دگرگون كرده و سر منشأ تحولات عظيمي‌در ايران و جهان شد.

وی اظهار داشت: امام(ره) نمونه انسان كامل و شخصيتي جامع است كه يكي از اصيل‌ترين انقلاب‌هاي تاريخ را به پيروزي رساند و نظامي بي‌بديل را پايه‌ريزي و رهبری کرد و با تکيه بر عنصر آگاهي، استقامت وشجاعت تزلزلي آشكار در اركان و مباني مکاتب الحادي و تمدن هاي مادي غرب و شرق به وجود آورد.

طالبی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) ابراهیم زمان بود چراکه بت طاغوتیان شرق و غرب را برای اعتلای کلمه الله در هم شکست و اسطوره زمان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات