خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

رهبری هوشمند و ملتی متعهد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری هوشمند و ملتی متعهد است که همواره گوش به فرمان رهبر خویش هستند و با تیعیت از ولایت دشمنان را نا امید می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۱۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با بیان اینکه یکی از مهمترین اصول امام (ره) استکبارستیزی و دفاع از ملت‌های مظلوم بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز از نظر شخصیتی و اندیشه‌ای شباهت‌های بسیاری به امام(ره) دارند و جانشینی خلف برای ایشان هستند تا انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برسانند.

وی تصریح کرد: ابعاد شخصیتی بارزترین ویژگی امام خمینی(ره) این بود که کارهای خود را اول برای رضای خدا واسلام وانقلاب انجام می‌داد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه باید اندیشه‌های امام خمینی(ره) و راه ایشان از طرق مختلف به نسل جوان انتقال یابد، گفت: مهمترین هدف امام(ره)ایجاد یک حکومت اسلامی و قطع وابستگی‌ها و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود.

وی با اشاره به نگاه امروز جهانیان به انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو در جهان مطرح است و چشم تمام ملت‌های مستضعف به این حرکت انقلابی ایران است.

رجبی با اشاره به بیداری اسلامی ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده و ملت‌های منطقه به تأسی از انقلاب ایران بیدار شده‌اند و در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی و تحقق آن افزود: هنوز راه درازی داریم و باید هر چه بیشتر تلاش کنیم تا اهداف انقلاب محقق شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری هوشمند و ملتی متعهد است که همواره گوش به فرمان رهبر خویش هستند و با تبعیت از ولایت دشمنان را نا امید می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار