خبرهای داغ:
كارشناس امور جوانان شهرستان بهار از برگزاری كارگاه آموزشي تربيت فرزند با هدف آموزش والدين و مديران و مربيان در خصوص شيوه‌هاي صحيح تربيت فرزند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۰۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
آزيتا بختياري در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان از برگزاري كارگاه آموزشي تربيت صحيح فرزند با حضور يكي از مجرب‌ترين اساتيد كشوري خبر داد.

وي افزود: این كارگاه پنج روز، به مدت 15 ساعت و با هدف ايجاد آگاهي در والدين و مربيان و مديران مهد در نحوه صحيح تربيت فرزند و نيازهاي اصلي كودك از قبيل نيازهاي زيستي امنيتي محبت و احترام برگزار می‌شود.

كارشناس امور جوانان شهرستان بهار عنوان کرد: پرداختن به روش‌هاي ابراز محبت والدين به فرزندان از جمله بازي كردن با كودك، هديه دادن، توجه کردن وهمچنين راه‌هاي اثبات محبت و عدم ايجاد وابستگي در كودك و راه‌هاي احترام به كودك و پرهيز از تنبيه بدني و لزوم تشويق فرزند از مباحث مطرح شده در این کارگاه است.

وی ادامه داد: چه كنيم كودكانمان از ما حرف شنوي داشته باشند و محبوب آنها شويم، نیز از دیگر مباحث است كه خود راهكاري براي پيشگيري از بسياري از مشكلات پيش روي آينده كودك در سنين نوجواني و جواني به شمار می‌رود.

بختیاری یادآور شد: كنترل فضاي مجازي نيز راهكارهاي خود را دارد كه والدين بايد آگاهي‌هاي لازم را در اين خصوص داشته باشند تا كمترين آسيب متوجه كودكان ما شود .

وی عنوان کرد: كودكان ما بايد لبريز از محبت والدين باشند به ویژه تا هفت سالگي، كه يكي از آثار نبود محبت لجبازي و شيطنت فرزندان و در سنين بالاتر بدبيني و كينه توزي خواهد بود.

كارشناس امور جوانان شهرستان بهار با بیان اینکه محبت حتما بايد ابراز و اثبات شود، خاطرنشان کرد: پدر ومادر هر دو نقش بسيار مهمی در تربيت فرزند داشته و در اين راستا هر دو بايد هماهنگ، قاطع و مهربان و كنترل شده پيش روند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات