خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

امام خمینی(ره) شخصیتی جهانی و استکبارستیزی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه امام(ره)شخصیتی جهانی در ابعاد مختلف بود، گفت: از بارزترین ویژگی‌های ایشان انقلابی بودن و استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۹۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با اشاره به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از ارتحال حضرت امام(ره) مدیریت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز در راستای سیاست‌های رهبری امام راحل بوده و سر سوزنی از راه امام(ره) و انقلاب جدای نبوده است.

وی با اشاره به دیدگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص فرقه بهائیت عنوان کرد: حضرت امام(ره) قبل از انقلاب یعنی از سال 1341 فرقه ضاله بهاییت را یک حزب سیاسی همراه صهیونیست می‌دانست و از این فرقه بسیار احساس خطر می‌کرد و می‌فرمود اگر در برابر فعالیت این گروه سکوت شود تمام اقتصاد مملکت را قبضه خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: امام(ره) شخصیتی جهانی در ابعاد مختلف یعنی عارف، عالم، فقیه، مجتهد، سیاستمدار و همچنین مبارزی بود که از بارزترین ویژگی‌های ایشان انقلابی بودن و استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه ما برای معرفی ابعاد شخصیتی امام(ره) در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و حوزه‌های علمیه باید بیشتر کار کنیم، گفت: هدف امام (ره) صدور انقلاب به دیگر کشورهای جهان بود و در همه جا مقابله با ظلم و طاغوت را ادامه می‌داد.

شیرزادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فقط متعلق به ایران نیست، افزود: جایگاه انقلاب اسلامی امروز در منطقه و در جهان بسیار مورد توجه است تا جایی که در هرجای دنیا انقلابی اتفاق افتد الگوی آنان انقلاب اسلامی ایران است که این امر در حال تحقق است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: مسئولین ما باید پیوسته روحیه انقلابی داشته باشند و این روحیه را به کشورهای دیگر نیز انتقال دهند.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پایداری، توکل به خدا، تبعیت از ولایت و حفظ وحدت آحاد ملت بوده است و تا زمانی که این عوامل ادامه داشته باشدبه انقلاب لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات