خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: از عمده‌ترین و محوری‌ترین تکالیف از دیدگاه امام خمینی(ره) حفظ اسلام و تحقق آن بود.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

حجت‌الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: از عمده‌ترین و محوری‌ترین تکالیف از دیدگاه امام خمینی(ره) حفظ اسلام و تحقق آن بود.

وی تصریح کرد: امام (ره) کسی بودند که اسلام ناب را جامع‌تر و بهتر از همه اندیشمندان سیاسی ارائه داد و با روشن کردن همه ابعاد اسلام، اهمیت مسائل سیاسی را از نظر اسلام بیان کرد و نظریه فراگیر و همه جانبه سیاسی دین را به جهان ارائه داد و به نحو مطلوب تکامل بخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: حضرت امام (ره) گام‌های بسیار بزرگ و تاریخ‌سازی برداشت و پس از تلاش و مبارزه طولانی اندیشه ایجاد جامعه سیاسی اسلام را در قالب حکومتی به نام جمهوری اسلامی به دنیا و جهان عرضه کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) ضمن ارائه یک الگوی عملی از سیاست اخلاقی و دینی از طریق رفتار سیاسی خود، در مواقع مختلف با توصیه‌ها و پیام‌های خود اجزای حکومت را به مشق عملی این مشی جدید و دینی تذکر می دادند تا نهادینه شود.

دانیالی بیان داشت: امام(ره) از دوران نهضت و حرکت بر ضد رژیم ستمشاهی، ثابت قدم و استوار و تغییرناپذیر از آغاز تا پایان باقی ماندند و هیچ گاه از مبارزه دست نکشید و خسته نشدند و تمام قد و استوار در برابر رژیم طاغوت مقاومت کردند و در نهایت به هدف خویش رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) از بهترین اهداف مبارزه، حفظ آیین اسلام، اهداف سیاسی و گسترش توسعه آن در جهان می‌دانست و این همان اصلی بود که حضرت امام (ره) از آغاز تا پایان عمر بر روی آن تأکید داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات