خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان خبر داد

آمادگی استان همدان برای پذیرایی از مسافران نوروزی

معاون عمرانی استاندار همدان از آمادگی استان همدان برای پذیرایی مناسب از مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۶۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ستاد اسکان نوروزی شهرداری همدان امروز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، رئیس شورای شهر، شهردار همدان، مدیرکل میراث فرهنگی و سایر مدیران شهرداری و استان همدان افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار همدان در این مراسم از آمادگی استان همدان برای پذیرایی مناسب از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی اندیشیده شده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه شهرداری همدان عملکرد مطلوبی در راستای آماده‌سازی شهری برای استقبال از نوروز داشته است، گفت: استان همدان نوروز امسال مقصد گردشگران بسیاری خواهد بود که باید زمینه پذیرایی از این افراد به طور مطلوبی فراهم شود.

وی با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری در این ایام باید خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه دهند، گفت: خوشبختانه با توجه به وضعیت مساعد جوی در نوروز امسال، مسافران بسیاری وارد استان می‌شوند که آمادگی کامل نیز در این زمینه نیاز است.

معاون عمرانی استاندار همدان با تصریح بر اینکه شهرستان‌های استان همدان نیز باید اقدامات مناسبی را برای اسکان و بازدید مسافران نوروزی داشته باشند، عنوان کرد: خوشبختانه استان همدان ظرفیت‌های گردشگری بالایی در شهرستان‌ها دارد که می‌تواند ماندگاری مسافر را افزایش دهد.

وی با اعلام اینکه شهرداری و دستگاه‌های متولی باید آمادگی لازم را برای اسکان اضطراری داشته باشند، اظهار داشت: با توجه به اینکه امکان ورود سامانه بارشی به استان همدان وجود دارد دستگاه‌ها و نهادها باید آمادگی اسکان اضطراری مسافران را داشته باشند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات