خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد

اعزام 3 هزار دانشجوی همدانی به راهیان نور جنوب کشور

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اعزام 3 هزار نفر از دانشجویان استان طی اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور در سالن فجر دانشگاه بوعلی با تبریک حضور با شکوه مردم در انتخابات اسفندماه اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات هفت اسفند ماه قوام بخشی به ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سال گذشته 3 هزار و 300 نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که توسط سازمان بسیج دانشجویی از استان تقدیر به عمل آمد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: امسال در برنامه ششم توسعه اعزام سالانه 10 درصد دانشجویان دانشگاه‌ها مورد تاکید قرار گرفته که دستور آن از طرف وزارت علوم و سپاه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بحث تغذیه و اسکان از وظایف سپاه است، ادامه داد: اسکان در این اردوها به صورت رایگان بوده و در بحث تغذیه قیمت تمام شده را در دست داریم که به دانشگاه‌ها ارسال شده است.

فریادرس اضافه کرد: در خصوص اتوبوس شرکت جوان سیر ایثار طبق سنوات گذشته به اروهای راهیان نور کمک می‌کند که امسال نیز هشت دستگاه اتوبوس در اختیار است و برای تهیه اتوبوس‌های بیشتر باید به تعاونی‌های خارج از قرارداد مراجعه کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از اتوبوس‌های پلاک قرمز برای اردوهای راهیان نور ممنوع است، تصریح کرد: در صورت استفاده از این اتوبوس‌ها در اردوها باید برای آن مجوز گرفته شود و از نظر فنی به تایید شرکت جوان سیر ایثار برسد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور فقط در اعزام به مناطق عملیاتی جنوب نیست بلکه اعزام به شمال غرب و غرب نیز پیش‌بینی شده که حدود 66 نفر تاکنون اعزام شده‌اند و در سال‌های آینده تقویت خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال نیز از دانشگاه پیام نور 650 نفر، از دانشگاه آزاد اسلامی 840 نفر، از دانشگاه بوعلی سینا 550 نفر و از دانشگاه علوم پزشکی نیز 200 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

فریادرس خاطرنشان کرد: در مجموع اسفند ماه امسال از استان همدان 3 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات