خبرهای داغ:
مدیرحوزه علمیه همدان:

مسئولان باید صادقانه برای تحقق خواسته های مردم و نظام تلاش کنند

مدیرحوزه علمیه همدان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود ۲۶ سال امت را راهنمایی و به خدا نزدیک کردند، گفت: همه مسئولان باید صادقانه برای محقق کردن خواسته های مردم و نظام تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۲۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی-سیاسی جمعه همدان با بیان اینکه همه کارها باید خالصانه باشد، گفت: هرکاری که خالصانه باشد آن کار باعث صعود خواهد شد.

وی با بیان اینکه کسی که عبادت خالصش را به سوی خدا بفرستد خداوند نیز بهترین راه و مصلحت را بر او نازل خواهد کرد، افزود: درس اخلاص را باید از مکتب حضرت فاطمه(س) فرا گرفت.

مدیرحوزه علمیه همدان با اشاره به انتخابات هفتم اسفند و حضور پرشور مردم حماسه ساز همدان عنوان کرد: باید از مردم که با همه مشکلات ازدواج جوانان، بیکاری، و مشکلات اقتصادی در هفتم اسفند حضور پیدا کردند باید تشکر کرد.

وی بابیان اینکه مردم این نظام به این بصیرت رسیده اند که حفظ نظام از اصل واجبات است، ادامه داد: مردم این کشور و این استان برای دفاع از خون۲۵۰ هزارعزیزی که خون خود را برای امنیت این کشور فدا کرده اند د و یوم الله۲۲ بهمن و انتخابات هفت اسفند حضور پیدا کردند.

موسوی از همه عواملی که باعث شدند این انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شود تشکر کرد و بابیان اینکه بیعت با رهبری بیعت با پیغمبر(ص) است، بیان داشت: باید آفرین گفت به کسانی در۲۲ بهمن و هفت اسفند بیعت خود را به رهبرشان ارائه کردند.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود ۲۶ سال امت را راهنمایی و به خدا نزدیک کردند، افزود: همه مسئولان باید صادقانه برای محقق کردن خواسته های مردم و نظام تلاش کنند.

مدیرحوزه علمیه همدان با بیان اینکه مسئولان باید به ساده زیستی، پاکدامنی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیتی خود، ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و ایستادگی دربرابر مداخلات بیگانه توجه داشته باشند، گفت: مردم نباید مانند مشروطه رای بدهند و کنار بروند بلکه باید نمایندگان خود را رصد کنند.

وی بابیان اینکه مردم باید وعده های نمایندگان خود قبل از انتخابات رصد کنند، افزود: باید توجه داشته باشیم که سخنان و تفکرات نمایندگان روبه سازش با مستکبر نباشد.

موسوی بابیان اینکه در صورتی که مشاهده کردیم که تمایل آنها روبه مستکبر است باید به آنها تذکر دهیم، عنوان کرد: اگر بابصیرت بیشتری نمایندگان خود را انتخاب کنیم به نتیجه بهتری دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات