خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نهاوند گفت: نمایندگانی که انتخاب ‌شده‌اند باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و وظیفه خودشان را در پیشگاه خداوند انجام دهند و در همه کارها فقط به رضای خدا توجه کنند.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۷۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی امروز در جمع مردم نهاوند در استادیوم علیمرادیان این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران و به‌تبع آن مردم ولایتمدار نهاوند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر آفریدند و به‌فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند.

وی اظهار کرد: مردم با این حضور نشان دادند که اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور را به کسی نمی‌دهند و همواره پشتیبان انقلاب و ارزش‌های آن خواهند بود.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: مردم در روز 7 اسفند خوب به میدان آمدند و با انتخاب خوبشان، کشور را برای 4 سال آینده در مسیر پیشرفت و تکامل قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: مجلس نقش ریل‌گذاری را برای دولت دارد و علاوه بر آن باید ارزش‌ها دینی و انقلابی را تثبیت کند و دولت هم باید بعد از ریل‌گذاری مجلس به وظیفه خود عمل کند و مشکلات مردم را حل کند.

مغیثی گفت: خوشا به حال مملکت ما با این مردم وظیفه‌شناسی که دارد و چه سعادتی نصیب کسانی شده است که انتخاب‌شده‌اند و به انها فرصت خدمت‌رسانی برای مردم ایجادشده است.

وی اظهار کرد: نمایندگانی که انتخاب ‌شده‌اند باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و وظیفه خودشان را در پیشگاه خداوند انجام دهند و در همه کارها فقط به رضای خدا توجه کنند.

امام‌ جمعه نهاوند در ادامه راه با آرزوی موفقیت برای منتخب مردم نهاوند آرزوی دارم گفت: همگی باید تلاش کنیم تا کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم و به دست صاحب اصلی مملکت حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات