خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

فعالیت 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از فعالیت 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در طرح نوروزی امسال در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۵۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالرضا فولادوند با اشاره به آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در ستاد فرهنگیان استان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات تا پنجم فروردین 12 هزار و 282 خانوار با جمعیت 36 هزار و 874 نفر مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شده‌اند.

وی افزود: براساس آمار استخراج شده از سامانه اسکان فرهنگیان، در مجموع تاکنون 73 هزار و 750 نفر روز میهمان در مراکز و فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش در استان همدان اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، اسکان مسافران نوروزی در روز پنجم فروردین ماه را 4 هزار و 543 نفر در قالب یک‌هزار و 612 نفر برشمرد و گفت: در این روز 9 هزار و 86 نفر روز میهمان نوروزی در پایگاه‌های اسکان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: تلاش داریم با ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی، رضایت آنها را در ابعاد مختلف جلب کنیم.

فولادوند بیان کرد: در طرح نوروزی امسال 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان همدان تدارک دیده شده است که اسکان مسافران در 178 مدرسه با یک‌هزار و 846 کلاس را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان همدان پیش‌بینی شده است، گفت: در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان 500 نفر به عنوان عوامل ستادی و اجرایی به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه میهمانان نوروزی در استان استفاده شده است عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی سال 94 در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان 16 هزار و 754 خانوار در قالب 67 هزار نفر و 121 نفر روز اسکان داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات