خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

شهرداری‌ها نقش گسترده‌ای در رضایت‌مندی عمومی دارند

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر نقش گسترده شهرداری‌ها برای زمینه‌سازی رضایت‌مندی عمومی گفت: مردم بهترین سرمایه‌های نظام هستند و باید مطالباتشان به نحو احسن محقق شود و مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۰۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری نهاوند با حضور در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی با امام‌جمعه شهرستان نهاوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام‌جمعه نهاوند در این دیدار گفت: به‌یقین باید اقداماتی برای جلب رضایتمندی مردمی در سطح گسترده انجام گیرد و نهاوند به رشد و توسعه دست یابد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با تأکید بر نقش گسترده شهرداری‌ها برای زمینه‌سازی رضایت‌مندی عمومی بیان داشت: مردم بهترین سرمایه‌های نظام هستند و باید مطالباتشان به نحو احسن محقق شود و مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای همکاری با مجموعه مدیریت شهری به کارخواهیم گرفت تا شاهد توسعه هرچه بیشتر در شهر باشیم.

شهردار نهاوند نیز در ادامه دیدار با اشاره به نام‌گذاری سال 95 خاطرنشان کرد: با مشارکت و مطالبه گری مردم، شهری درخور و قدمت کهن شهر نهاوند خواهیم ساخت.

یوسفیان گفت: بر این اساس هدف اصلی شهرداری فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه هر شهری با مطالبه گری مردم ساخته می‌شود، تصریح کرد: امید است با ایجاد حس اعتماد مردم نسبت به مجموعهٔ مدیریت شهری بتوانیم در راستای توسعه شهری گام‌های موثر برداریم.

شهردار نهاوند با تأکید بر ارتقاء مبلمان شهری در نهاوند افزود: با همکاری و تلاش مستمر مدیران شهری و کارکنان شهرداری و سیمای شهری را تغییر و ارتقا خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات