خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 5 هزار زائر همدانی از بسیج محلات و به صورت خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۷۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

حسن ترکمان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز اظهار داشت: اردوهای راهیان نور امسال در محتوا، زیرساخت و پشتیبانی تفاوت عمده‌ای نسبت به سال‌های گذشته دارد به ویژه با احداث زائرسرایی در خرمشهر که به نام پربرکت سردار شهید همدانی از شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: تغذیه و اسکان امسال کاملا رایگان در اختیار زائر قرر می‌گیرد که این امر امسال فرصت‌ خوبی را در اختیار زائران قرار داده تا از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امسال به صورت گسترده و وسیع آماده و پذیرای زائران هستیم که به صورت خودجوش و داوطلبانه به مناطق اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها در خصوص شماره تماس و آدرس و کروکی محل‌های اسکان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال 5 هزار زائر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند، تصریح کرد: از این تعداد 4 هزار نفر تاکنون در کاروان‌های راهیان نور بسیج محلات ثبت‌نام کرده‌اند.

ترکمان با بیان اینکه مکان‌های اسکان در خرمشهر و اهواز هر شب ظرفیت اسکان 2 هزار نفر را دارند، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار نفر نیز به صورت خودجوش از این مناطق بازدید کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات