خبرهای داغ:
مانور ستاد خدمات سفر امروز به منظور ارائه خدمات دهی مطلوب برای مسافران و مهمانان نوروزی با حضور اعضای ستاد خدمات سفر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۹۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، رئیس راهنمایی و رانندگی کبودراهنگ در مانور ستاد خدمات سفر که امروز به منظور ارائه خدمات دهی مطلوب برای مسافران و مهمانان نوروزی برگزار شد، اظهار کرد: این مانور به منظور خدمات دهی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی انجام پذیرفت.

پرویز شمس گفت: هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی نیروها و دستگاه‌های خدماتی است تا دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای امنیت و ارامش مسافران را داشته باشند.

وی تصریح کرد: 3 هزار و 500 نفر به منظور قوانین راهنمایی و رانندگی و ترافیک از آموزش همگانی برخوردار شده اند که در این راستا کبودراهنگ جزو شهرستان های برتر در آموزش مرتبط با قوانین راهنمایی و رانندگی است.

رئیس راهنمایی و رانندگی کبودراهنگ بیشترین تصادفات را مربوط به راکبان موتور سیکلت و عابران پیاده دانست و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و استفاده از کلاه ایمنی از مهمترین عوامل کاهش تصافات است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت اسکان پیش بینی شده در شهرستان اظهار کرد: ظرفیت اسکان در شهرستان در طی یک شبانه روز بیش از 2 هزار که شامل 441 سوئیت، کلاس و اتاق است.

مهدی غلامی آمار اسکان مسافرین نوروزی در سال 94 را بیش از 9 هزار دانست و گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته شهرستان کبودراهنگ آماده استقبال بیش از 14 هزار نفر در شرایط عادی از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات