خبرهای داغ:
مسئول اردویی راهیان نور استان همدان گفت: اعزام بسیجیان پایگاه‌های محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۷۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

حسن ترکمان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه خداوند را شاکر هستم که به بنده توفیق عطا فرمود تا در راه گرامیداشت یاد و نام شهدا گام بردارم و در خدمت زائران شهدا باشم، اظهار داشت: امسال اعزام بسیج محلات به اردوهای راهیان نور از تاریخ 29 اسفندماه 94 در چهار مرحله آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این اردوها چهار روزه است، افزود: اعزام بسیجیان پایگاه‌های محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با آرزوی سالی پر خیر و برکت و سعادت برای مردم شهیدپرور ایران تصریح کرد: مکان‌های بازدید و اسکان در نظر گرفته شده برای زائرن امسال از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره‌برداری از زائرسرای سردار شهید همدانی در خرمشهر یک انعطاف و ویژگی خاصی در اعزام‌ها پیش آورد.

ترکمان اضافه کرد: افتتاح این زائرسرا با عنایت و یاری خداوند و پشتیبانی و مساعدت سپاه، استانداری و مجموعه ادارات استان صورت گرفت و جای تقدیر دارد که این فرصت و زیرساخت را در خرمشهر برای زائران فراهم آوردند.

وی ابراز داشت: مکان‌هایی که زائران بازدید می‌کنند با توجه به محل‌های اسکان برگرفته شده که یک فرصت وسیعی در اختیار زائران قرار می‌دهد.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه زائرسرای سردار شهید همدانی در خرمشهر قرار دارد، گفت: با توجه به فاصله کم خرمشهر تا مناطق عملیاتی و یادمان‌ها، فرصت خوبی در اختیار زائر است تا با طمأنینه و فراغت بال از یادمان‌ها بازدید کنند.

وی با اشاره به شرایط ویژه فراهم شده برای زائران یادآور شد: امسال اسکان برای تمام زائرن رایگان بوده و تغذیه نیز برای زائرانی که با کاروان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند رایگان بوده و برای خانواده‌هایی که به صورت خودجوش و داوطلبانه می‌روند با تخفیف ویژه و یارانه‌ای است.

ترکمان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده افزود: برنامه‌های مختلفی که در مکان‌های اسکان و یادمان‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در نظر گرفته شده که بازدید از معراج شهدا در کنار بازدید از یادمان‌های شهدا از عمده‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اردوها است.

وی ادامه داد: شرکت در برنامه رزمایش در شب آخر ارودهای راهیان نور از دیگر برنامه‌های جذاب و تأثیرگذاری است که همه زائران مشتاقانه از آن استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات