رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فعالیت‌های این نهاد گفت: شورای چهارم اسلامی شهر همدان توانسته نقش خود را در جهت توسعه شهری ایفا کند.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۹۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان‌، علی‌اکبر نظری در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)‌استان همدان ضمن تبریک سالرزو تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: تشکیل این نهاد برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران به ویژه سپاه پاسداران است که در سخت ترین شرایط یاور مردم و نظام اسلامی و حافظ کشور بوده و هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین به فعالیت شورا اشاره کرد و افزود: شورای چهارم اسلامی شهر همدان توانسته نقش خود را در جهت توسعه شهری ایفا کند .

وی به همکاری شورا با سپاه اشاره و اضافه کرد: علی رغم کمبود منابع مالی کمکی که شورا در تغییر کاربری برای سپاه داشته حدود 60 میلیار ریال آورده برای این نهاد داشته است.

نظری از کمک و مساعدت شورا و شهرداری به یادواره‌های شهدا و هیئت‌ها و راهیان نور اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری در زمینه مباحث فرهنگی از جمله نصب المان‌ها و نامگذاری کوچه‌ها به نام شهدا و معابر حرکت های فرهنگی بسیاری داشته است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری همدان در راستای همکاری و تعامل و توسعه شهری با تمامی ادارات و سازمان‌ها و سپاه دارد و این را از وظایف خود می‌داند و علی رغم کمبود منابع اقدامات بسیاری را انجام داده است اما متاسفانه ادارات و دستگاه های اجرایی در پرداخت بدهی های خود به شهرداری همکاری لازم را ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه سالروز تاسیس سپاه پاسداران را با یادی از شهید سردار همدانی، تبریک گفت و افزود: همکاری شورا و بسیج به عنوان بدنه فعال مردم به طور قطع بسیار عالی بوده به ویژه در جهت توسعه امور فرهنگی و ساخت فرهنگسراها تعامل خوبی داشته اند.

محمدعلی پرزاد به محدودیت های مالی شهرداری اشاره و تصریح کرد: تقاضای همکاری نباید تنها یکطرفه باشد بلکه باید بتوان با کمک هم و تعامل دو سویه در راستای خدمت رسانی به مردم قدم مثبتی برداشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات