خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه همدان خبر داد
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه همدان گفت: امسال اعزام يک‌هزار و 500 نفر در قالب کاروان راهيان نور را در بسيج محلات به صورت آزاد به اين مناطق داشته‌ايم.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۸۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،سرهنگ حسن برزگر اظهار داشت: اهميت و تأثير انتقال مفاهيم دفاع مقدس و اعزام کاروان راهيان نور در سطح منطقه‌اي و محلي نيست، بلکه به يک فرهنگ عمومي تبديل شده و ميهماناني از خارج از کشور نيز در اين اردوها شرکت مي‌کنند.

وی گفت: در نوروز 95، اعزام به مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس از سوم تا هشتم فروردين‌ ماه به مدت پنج روز انجام مي‌شود.

برزگر اظهار کرد: هدف از برگزاري اردو‌هاي راهيان نور اين است که نسل سوم و چهارم انقلاب بتوانند با زحمات و ايثار هشت‌ساله رزمندگان آشنا شوند و بدانند که برکت مبارزات و جان‌فشاني‌هاي ديروز آنها توفيقات کنوني را براي کشور به ارمغان آورده است.

وي با بيان اينکه تلاش مي‌شود اعزام‌ها امسال در سطح گسترده‌اي نسبت به سال‌هاي گذشته انجام شود، افزود: امسال 5 هزار نفر از دانش‌آموزان از سوي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان با همکاري آموزش و پرورش به مناطق عملياتي اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه همدان گفت: امسال اعزام يک‌هزار و 500 نفر در قالب کاروان راهيان نور را در بسيج محلات به صورت آزاد به اين مناطق داشته‌ايم.

وي به مشکل اساسي در خصوص نرخ اياب و ذهاب، اسکان و پذيرايي اين اردوها پرداخت و اظهار کرد: هشت اداره و ارگان همه‌ساله از حد معمول بيشتر به کاروان‌ها‌ي اعزامي کمک و مساعدت مادي کرده‌اند که جاي تشکر و قدرداني دارد.

برزگر با بيان اينکه برگزاري اين اردوها از سال 73 در مناطق جنگي اجرا شده است، افزود: آموزش و پرورش همدان سال گذشته در 9 دوره 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان را به اين مناطق اعزام کرده است که اين کار يک حرکت بسيار جالب و اثربخش است که با کارهاي فرهنگي در طول يک سال تحصيلي برابري مي‌کند.

وي گفت: کاروان راهيان نور سال گذشته در قالب 468 اتوبوس اعزام شد که از ناوگان حمل و نقل انتظار مي‌رود از سوم تا هشتم فروردين سال جديد 15 دستگاه اتوبوس را براي شهرستان همدان در اختيار بسيج و ستاد پشتيباني قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات