خبرهای داغ:
فرماندار ملایر خبر داد

ملایر میزبان چهار شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س)

فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر در روز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام است.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر با اشاره به لزوم استفاده از ایام نوروز برای معرفی شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به موقیعت جغرافیایی شهرستان ملایر و قرار گیری در محور عبور مسافران ایام نوروز بهترین فرصت برای نمایاندن ظزفیت های شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به حضور شهدای گمنام در شهرستان ملایر در ایام شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: شهرستان ملایر در روز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام است.

فرماندار ملایر افزود: از این چهار شهید یک شهید در حوزه علمیه خواهران ملایر، یک شهید در گروه 43 امام علی(ع) و دو شهید در شهر زنگنه خاکسپاری خواهند شد.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا بوده و باید زمینه حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا فراهم شده و مسئولین نیز در این مراسم حضور داشته باشند و پی از آن آمادگی مراسم نوروز فراهم شود.

وی افزود: مسافران بهترین تبلیغ برای شهر بوده و نحوه برخورد پذیرایی از آنان نقش مهمی در نمایان نشان دادن ظرفیت های شهر است.

فرماندار ملایر گفت: لازم است در ایام نوروز برنامه ریزی های پیش بینی شده با دقت اجرا شده و خدمات به بهترین نحو به مسافران ارائه شود.

وی افزود: مسئولین شهر با همت و مضاعف بیشتر خدماتی را به مردم ارائه دهند تا باعث ماندگار شدن خاطراتی خوش در بین مسافران شود.

رضایی با اشاره به لزوم حضور نماینده بیمه ها برای خسارت احتمالی مسافران بیان کرد: در بحث بیمه و پرداخت خسارت ها به گونه ای برنامه ریزی شود تا در صورت بروز مشکلات احتمالی مسافران دچار دردسرنشوند.

وی همچنین با تاکید بر نظافت نمازخانه های بین راهی تصریح کرد: با توجه به حضور مسافران در پارک های های ورودی شهر نمازخانه های این پارک ها آمادگی و نظافت را داشته باشند تا موجب رضایت مسافران باشند.

فرماندار ملایر افزود: در صورت لزوم اکیپ هایی نیز آماده شده و از وضعیت این ومکان ها سرکشی کنند تا مشکلات احتمالی رفع شود.

وی گفت: اولویت کاری در این ایام بایستی در جهت معرفی واقعی شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی باشد.

رضای بیان کرد: مشاهدات عینی مردم و مسافران از هر تبلیغی بر روی کاغذ و رسانه ها موثرتر و ماندگارتر بوده و باید با برنامه‌ریزی‌های درست بهترین استفاده از از این ایام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات