خبرهای داغ:
همزمان با روز بزرگداشت شهدا انجام می‌شود

دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید در همدان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با اشاره به برنامه‌های روز شهدا در همدان گفت: دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید و دیدار نمادین ۶ خانواده شهید با حضور فرماندهان نیرو‌های مسلح ازجمله برنامه های امسال است.
کد خبر: ۸۶۴۶۵۶۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید صفدریان امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر جورقان با بیان اینکه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداست، بیان داشت: تعویض تابلو‌های معبر شهر مزین به نام شهدا و درج قسمتی از وصیت نامه شهدا در این تابلو‌ها از کارهای نمادین شهرداری برای تکریم شهدا بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان افزود: امسال برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا با شعار «راه شهیدان ادامه دارد» پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر این بنیاد برنامه‌های متنوعی را به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کرده و امسال برنامه‌های با کیفیت‌تری را شاهد خواهیم بود، افزود: دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید، عیادت از والدین شهدای بستری در بیمارستان و منزل و دیدار نمادین ۶ خانواده شهید با حضور فرماندهان نیرو‌های مسلح ازجمله برنامه های امسال است.

صفدریان ادامه داد: ارتباط تلفنی ستاد‌ها با خانواده‌های شهدا به منظور تکریم این بزرگواران و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

وی با اشاره به دیدار مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و جمعی از ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: گردهمایی زوج‌های جوان خانواده‌های ایثارگر و گردهمایی جانبازان و صعود به ارتفاعات الوند و غبارروبی مزار شهدای گمنام میشان نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان برگزاری مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگران و مسابقات ورزشی، توزیع پوستر وصایای شهدا با عنوان «گلبرگ آسمانی» و اعزام پیام‌آوران ایثار به منظور بازگویی خاطرات به مدارس را نیز از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مسئول پایگاه فرهنگی ناحیه مقاومت همدان نیز یادآور شد: برنامه تبرک‌جویی به دو شهید تشییع شده در شهر جورقان از ۱۰ صبح روز ۲۲ اسفندماه آغاز می‌شود.

صادق نظری با اشاره به مسیر‌های عبور این دو شهید اظهار داشت: مراسم استقبال از روستای رباط شورین آغاز میشود و این دو شهید با عبور از روستا‌های قاسم‌آباد، ‌ امزاجرد، گراچاقه، ده‌پیاز و شهرک فرهنگیان به جورقان منتقل خواهند شد.

وی خواستار اختصاص خودرو در اجرای برنامه شد و گفت: به دلیل همزمانی این برنامه با اردو‌های راهیان نور نیاز به تأمین خودرو و سیستم صوتی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات