خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای همدان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مراسم خاص و ویژه‌ای در قالب ستاد استقبال از بهار به هنگام تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهدای همدان در گلزار شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۶۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهدای همدان اظهار داشت: مراسم ویژه تحویل سال نو مانند سال‌های گذشته با حضور جمعی از همکاران بنیادی، رئیس بنیاد شهرستان همدان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اقشار جامعه در گلزار شهدا برگزار می‌شود .

وی افزود: مراسم تحویل سال روز یکشنبه ساعت 7 صبح با اجرای برنامه‌های متنوع آغاز می‌شود که گلباران مزار شهدا، غبارروبی، قرائت فاتحه و ... از جمله برنامه‌های مراسم رسمی آغاز سال نو در مزار شهدای همدان است .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ادامه افزود: زیباست زمانی که سال خود را در کنار مزار بزرگ مردانی آغاز کنیم که با اهدای عزیزترین دارایی خود که همان جان است، خون شهیدان کربلا را در تاریخ امتداد دادند و سرمایه‌ای شدند تا در طول تاریخ ایران نقطه‌ای برای ایجاد شور و حرارتی خدایی در رگ‌های جوانان باشند.

وی با بیان اینکه شهدا سرآغاز تحولی عظیم در ارواح آزاد اندیشان هستند، گفت: این تحول سرآغاز بندگی خالصانه و عاشقانه خداوند است.

عارف بر ضرورت حفظ آرمان‌های شهدا تٱکید کرد و گفت: این انقلاب امانت شهداست که باید برای حفظ و نگهداری از آن تلاش کنیم و به عبارتی اگر می‌خواهیم زنده بمانیم باید یاد و نام امام (ره) و شهدا را حفظ و زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات