خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند خبر داد

اعزام 100 نفر از قهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: در ایام عید نوروز امسال، 100 نفر از قهاوند در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۳۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،سرهنگ حسن مرادی با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور در ایام عید نوروز سال ۹۵ اظهار کرد: سپاه قهاوند طبق روال هرساله خود و برنامه ریزی های سالانه، وظیفه اعزام بالغ بر 100 نفر را در طول عید نوروز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیاننور دارد.

وی با اشاره به مناطق مورد بازدید زائران قهاوند از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: فکه، هویزه، طلاییه، فتح المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 مناطق مورد بازدید زایران قهاوند در این اعزام ها خواهد بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: در ایام عید نوروز امسال، 100 نفر از قهاوند از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

مرادی اضافه کرد: کاروان های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل‌های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آنها کمک می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات