خبرهای داغ:
با حضور گسترده مردم ؛

مراسم وداع با شهدای گمنام 21 اسفندماه در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده در 21 اسفندماه با حضور گسترده مردم همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۳۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: 22 اسفند 83 در تقویم رسمی کشور به عنوان سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام(ره) و روز شهدا ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر با برگزاری برنامه‌های ویژه 35 درصد جامعه با روز بزرگداشت شهدا آشنا شدند، افزود: با استفاده از ظرفیت مردمی و توانمندی سایر دستگاه‌های اجرایی باید عظمت این روز در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا بیان کرد: در هفته منابع طبیعی با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش با مزین به نام شهدا، کاشت نهال و درخت انجام گرفت.

وی با اشاره به برگزاری طرح «سپاس» از 22 بهمن تا 22 اسفند ماه گفت: در راستای اجرای این طرح 600 خانواده معزز شهدا تجلیل می‌شوند و همچنین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت نیز مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

عارف با اشاره به اینکه سالانه بیش از500 یادواره شهدا در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: این یادواره‌ها توسط مردم علاقه‌مند به شهدا و پایگاه‌های مقاومت بسیج با جمع‌آوری خودیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با فرهنگسازی باید مراسم روز بزرگداشت شهدا به صورت مردمی برگزار شود، عنوان کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده در 21 اسفندماه با حضور گسترده مردم همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات