خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اعزام بیش از 220 نفر از کبودراهنگ در ایام نوروز به اردوهای راهیان نور خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور که فرصتی مناسب در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر در نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این کاروان نمایانگر ایستادگی در برابر دشمنان نظام است تا یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارند.

وی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور که یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: بیش از 220 نفر از بسیجیان شهرستان از 9 تا 12 فروردین به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در خصوص حراست از خون شهدا و انتقال آرمان‌های آنان به نسل امروز افزود: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را در یاد و خاطره‌ها زنده می‌کند.

وی هدف از این اردو را آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی رزمندگان عنوان کرد و گفت: با بهره‌مندی از این فضای معنوی می‌توان واقعیت جنگ را بیشتربه نسل امروز انتقال داد.

بداغی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور که تجدید میثاق جوانان و نوجوانان با آرمان‌های شهدا است، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی راهیان نور یکی از موثرترین راه های مقابله با دشمنان اسلام است.

وی در پایان گفت: مردم ایران با پیروی از راه و روش شهدا تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات