خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر خبر داد

تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام در شهرستان ملایر

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) چهار شهید گمنام در شهرستان ملایر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۶۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی امروز در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرمانداری ملایر با اشاره به حضور چهار شهید گمنام در شهرستان ملایر اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت حضزت زهرا(س) چهار شهید گمنام در سه نقطه از شهرستان ملایر به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: این چهار شهید گمنام در سه نقطه شهر زنگنه، گروه 43 امام علی(ع) و حوزه علمیه خواهران ملایر بر فراز دستان مردم شهرستان ملایر تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به برنامه تشییع و خاکسپاری این شهدای والا مقام تصریح کرد: دو شهید گمنام در روز 22 اسفند ماه در حوزه خواهران، یک شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) در شهر زنگنه و روز 24 اسفند ماه نیز یک شهید گمنام در گروه 43 امام علی(ع) ملایر به خاک سپرده خواهد شد.

وی گفت: وظیفه ما در قبال شهدا بسیار سنگین بوده و همه ما وظیفه داریم که در گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و برنامه های شده هیچ کوتاهی نکنیم.

کتابی گفت: شهدا وارسته ترین افراد در جامعه بوده که از جان خود در راه کشور گذشتند و اگر امروز ما در کشور با امنیت کامل به سر می بریم همه به برکت جانفشانی ها و خون شهدا است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید بیان کرد: ما وظیفه داریم در این روز فرهنگ ایثار و شهادت را پر رنگ تر از همیشه معرفی کرده و با برگزاری برنامه های متنوع این فرهنگ را هر چه بیشتر در جامعه نمایان کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند بیان کرد: انتخابات 7 اسفند حرکت عظیمی در کشور بوده که با مشارکت بالای مردم بار دیگر برگ تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: فارغ از هر نتیجه ای که در انتخابات به دست آمد هر برگ رای برگ یک آری به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و این حضور مردم قطعا در معادلات و محاسبات بین المللی اثر گذار خواهد بود.

کتابی گفت: در کشور شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات بوده و به تبع آن نیز مردم ملایر با توجه به تعدد کاندیداها و سلایق مختلف حضور گسترده ای داشتند.

هاشم جهانگیری نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل برای مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهر زنگنه اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای حضور و جانمایی مزار یک شهید گمنام در زنگنه انجام شده است.

بخشدار بخش زند ملایر گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهر زنگنه از ساعت 10 صبح روز 23 اسفندماه آغاز خواهد شد و مسیر حرکت و تشییع این شهید والا مقام مشخص شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات